22 Nisan 2009 Çarşamba

SİZCE HANGİSİ?

4´üncü kata çıkan psikolojik sorunları olduğu ileri sürülen ve işsiz olan M. K. ``lanet olsun bu dünyaya'' diyerek şarkı söyleyip, ardında da ``intihar edeceğim'' diye bağırdığını gören çevredekiler durumu polis ve itfaiyeye bildirdi. Polis, çevrede güvenlik önlemi alırken, itfaiye ekipleri de hava yastığı kurdu. İtfaiye tarafından kurulan hava yastığına düşmemek için sık sık bulunduğu yeri değiştiren K. polisin çatıya gelmemesini istedi. Polis, sokakta K.´ı konuşturarak oyalarken karanlıktan faydalanan sivil polisler de çatıya çıktı. K.´ı son anda kendini atarken yakalayan polis, İş hanından indirdi.
Çevredekiler intihar girişiminde bulunan K.´ı protesto ederek niye atmadın kendini, bizi burada gerdin' sözleri ile tepki gösterdi. İntihar eyleminin yaşandığı iş hanı çevresinde toplanan kalabalık bir grup, K.´ın atlayıp atlamayacağı konusunda 10 TL´sine aralarında iddiaya girdi. Sokak üzerinde bulunan apartmanlardaki bazı vatandaşlar ise yaşanan olay karşısında `Atlayacaksan atla, insanları oyalama, şov yapma' gibi sözlerle tepki gösterdi. Sinir krizi geçiren ambulansa alınarak Marmaris Devlet Hastanesi´ne kaldırılıp tedavi altına alınan M. K.´ın Manisa Ruh ve Sinir Hastanesi´ne kaldırılacağı bildirildi.
Evet okuyucular bu bir haber. Daha doğrusu bir haberin özeti. Şimdi sizce asıl psikolojik sorunları olan, asıl ruh ve sinir hastanesine kaldırılması gereken kişiler kimlerdir.
* * *
Bir gün bir hırsız bir telefon çalmış. Adam da başka telefondan numarasını aramış hırsızla biraz konuştuktan sonra hırsıza demiş ki;
Telefon sahibi:“bak kardeşim o çaldığın benim telefonum geri ver”
Hırsız: “bak sen, bide utanmadan telefonunu mu istiyorsun. ol.n ş… niye doğru düzgün bi telefon kullanmıyorsun. Sabahtan beri bunca çarşıyı dolaştım 5 kuruş veren yok”
adam bakmış olmuyor “neyse telefon senin olsun en azından bana kartımı yolla da telefon numaralarım kaybolmasın”
hırsız: “ya sen ne biçim adamsın kullandığın telefona bak bide kartı istiyorsun. Ben şimdi bu telefon’u kart ile birlikte hangi taksiciye versen desem beni falan yere bırak bu kart ile telefon senin olsun beni getirmez. Sen hala utanmadan kartı istiyorsun”
intihar olayını okuyunca (her ne alakası varsa) bu olayı hatırladım. Telefonu çalan o hakaret edilen telefon sahibi…

Hiç yorum yok: