28 Kasım 2007 Çarşamba

T'pol Düşme Psikolojisindeki Durum Analizi

Bugün için borsada yatırım yapmayı düşünen yatırımcılar için cok zor ve karmaşalık bir durum ortaya çıkartıyorlar. Düşüş Esnasında önce piyasada tansiyon yükselmeye yakın T'Pol ile birlikte Arçelik ve Thy hisselerini alım yönünde stratejimiz vardı. Bakalım son durum itibarıyla T'pol bu düşüş esnasında nasıl bir psikoloji yapıda hareket etti bizi bilgilendirirse seviniriz. Ben aynı stratejide borsadaki pozsiyonumu koruduğumu ve alım yaptığımı belirteyip.

Son zamanlarda cahillik olgusuyla karşılaştığımız için ve birde Türkçe imla kılavuzuna başvurmayıp yazılarımızda bolca türkçeyi katlettiğimiz için ögrenim birikimimizin bile tartışıldığı bir noktada kendi sahsında kredibilite sorunu yaşatmadığımızı ve umutsuzluğa kapılmadığını umuyorum.

6 yorum:

T'Pol dedi ki...

Selam Balan Bey,

Ben de THY ve Arcelik de alima devam ediyorum ama artik bu konuya ayirdigim miktar suyunu cekmeye basladi. Dedigim gibi bu tur dusmeler beni rahatsiz etse zaten en bastan borsaya uzun vadede para koyuyorum demezdim.

Kredibilite konusuna gelince, ben kendi mantik suzgecimden gecirmedigim hicbir yoruma kapilmam. Kaldi ki zaten ben de yorumcularin yuzyuze olmamanin verdigi rahatlikla bodoslama girismesinden muzdarip olmustum. Gorusmek uzere,

Adsız dedi ki...

Balan Bey,

Selçuk Ecza 2.45, Ege Seramik 2.25 maliyetimiz mevcut. Tavsiyeniz nedir ?
Stop-loss or Beklemek...


Saygılar...

Investor dedi ki...

En son hisse senedleri hakkında yorum yapan sayın (noname)lütfen ad-soyadınızı belirtiniz aksi halde yorum yayınlanmaycaktır.

İlginize teşekkür ederiz.

Adsız dedi ki...

Merhaba,

Bu bloğa getirilen yeni bir kural ise neden herkes kendi ad ve soyadlarını kullanmıyor. Bana mantıklı bir açıklamada bulunur musunuz.

Teşekkürler.

Not: Yazdığım yorumların hepsinde nikim "Noname" dir.

Investor dedi ki...

Önceden birçok kez blogda sag tarafta yorum yazarken lütfen ad-soyad veya bloggerda üye oldugunuz isimle yorum yapmanız rica olundu.İlk zamanlar birkaç kişi buna uydu ama daha sonra tekrar isim yazmamaya başlandı taki dün bana göre bloga gelen eleştiri dolu bir yorum geldi.Bu şahıs ne isim yazmış ne de başka birşey artık bu sefer bunu uygulamaya kesin şekilde karar verdik.Sizin noname yorumlarınızı yayınlamayabilirdik ama öyle olsun dedik fakat iki gün önce böyle bir mesaj gelince kesin bir şekilde karar verdik.
Umarım yeterli bir açıklama olmuştur.Eğer bundan sonra isim yazmayan şahısların yorumları onaylanmayacaktır.Bunu blogu takip ederseniz görebilirsiniz.

İlginiz için teşekkürler

Investor dedi ki...

Sayın noname yorumunuz yayınlanmıştır.Bundan sonraki yorumlarda isim belirtmeniz rica olunur.