19 Ocak 2008 Cumartesi

Portföyümüz Çok Başarılı Bir Şekilde Yoluna Devam Ediyor

Öncelikle sizlere Ray sigorta için 4,32 'den alım önermiştim.Hisse öneriden sonra 3,96'lara kadar geriledi aslında portföyümün kalan %20'lik kısmıyla da alım yapmayı düşünüyordum fakat ileride başka bir hisse ekleyebilirim düşüncesiyle vazgeçtim.Son kapanışa baktığınızda Ray sigorta 4,36 'dan tavan fiyattan kapanış yaptı yani Ray sigortada yükselişlerin devamını göreceğiz.

Özellikle sizlere Söktaş ay başlarında önermiştim görüldüğü üzere Söktaş kısa zaman içerisinde %15'in üstünde kazanç sağladı aynı başarıyı Ray sigortada da bekliyorum.Ecilc ucuz olduğunda aşırı derecede baskı altında olan bir hisse ama bu hissede önceden de belirttiğimiz üzere ısrarla bekleyen alttan mal toplayan kişiler çok kazanacak bu yüzden paniğe kapılmanın aksine bu düşüşler güzel bir alım fırsatı olmalıdır.

19 Ocak 2008 itibariyle portföy tablosu ve endeksle karşılaştırmalı grafiği aşağıdadır.%12 düşen borsada portföyümüz %1,5 civarında artıda ilerliyor.Zamanla portföyümüz daha iyi olacaktır.




Hiç yorum yok: