14 Şubat 2008 Perşembe

Bugün özel bugün güzel bir gün
İçimde tarifsiz bir huzur var
Bütün gece dua ettim yine
Ne güzelmiş senle yaşananlar
Bu sabah çok erkendi uyandım
Karanlıktı hala tüm sokaklar
Yağmur yağdı yıkandı tüm şehir
Güneş açtı bütün hatıralar
Takvimlerden birgün daha düştü
Birgün daha gidişinden sonra
Ben iyiyim ağladığıma bakma
Alışmak zor sensiz yaşamaya
Doğum günün kutlu olsun canım
Mutlu olsun benim diğer yanım
Doğum günün kutlu olsun canım
Yanındayım yerim senin yarın
Doğum günün kutlu olsun canım
Sana ait benim tüm hayatım
Eşyaları tek tek toparladım
Uzun uzun resimlere baktım
İki damla aktı gözlerimden
Sevdiğin bir türküyü fısıldadım

4 yorum:

Pınar Altuntaş dedi ki...

Emrah !
Şiir çok güzel!
Çok hoşuma gitti...
Her günün böyle anlamlı olsun umarım.

Investor dedi ki...

Tesekkür ederim Pınar aynı dilekler senin içinde geçerli.

Pınar Altuntaş dedi ki...

Teşekkür ederim Emrah'cığım.

Adsız dedi ki...

14 şubat geldi ve geçti hoş bir anı olarak...