22 Kasım 2007 Perşembe

Cahil Cesaretini Nereden Buldum

Haziran aylarında Türkiyede dolar kuru 1,30 seviyesinin üstünde hareket bantında gidip geliyordu. Citi hissesi ise 55 seviyelerinde bulunuyordu. Bugün gelinen noktada citi hissesi 31 seviyelerinde iken dolar kuru 1,17 seviyelerinde bulunmaktadır.

:):):):) Fazla hesap kitap bilmediğim için birden citi hisselerine daldım gitti . Bugün şayet bir hisse benim paramla % 100 düşmüşse ve o hisse bir marka ise ben hiç düşünmeden o markaya tüm paramı basarım.

Yoksa citi ile ilgili yazımda 31,00 seviyesinin altına dogru kayışın zor olacağını belirtmiştim. 31,00 seviyesinde destek bulacağını öngördüm fakat bu öngörüye açık kapı bırakmıştım.

31 seviyesinin altına sert bir düşüş olgusunda hisse pozsiyonumu yeninden degerlendireceğimi belirttim.

Citi 3 gündür piyasanın tüm şiddetiyle bozulduğu bir ortamda 31,00 seviyesindeki direnci bana citi hissesinde pozsiyon artırma hevesi getirdi.

Fakat Türkiyede kurlar bazı zamanlarda psikolojik etkilenmeyle karşı karşıya kalırlar en son 2006 Fed faiz artırımlarına başladığı günleri hatırlarsak o zamanda kurlarda yukarıya dogru hızlı bir yükseliş ivmesi doğmuştu.

1,23 üstüne gitmeyip 1,23 altında seyrettiği her ortamda citi hissesi almaya karar verdim.

okyanus ötesinde bizi düşünen insanlarda var bu karardan sonra cahil olgusunu bırakıp bu adam geleceğine kan dogruyor diye bizi deli diye nitelendirirmi bilmem .

Onu rahatlatmak için şöyle düşünmesini istiyorum ben evliyim ve eşimle sorunlarım var ve bu sıralar hayatımda genc ve güzel bir bayan girmiş ve ben kalkıp bu bayanla evlenmek için eşime citi hissesine yatırdığım para kadar tazminat ödediğimi düşünsün .

Unutmadan citi hisselerinin yanında promasyon bonusu olarak 5 yıl garantili hacı yatmaz oyuncağınıda aldım.

Unutmadan citi hissesinde açmış olduğum meblağıda açıklayıpda zararımıda hesaplarsa sevinirim hergün 40000 dolarlık bir alım gerçekleştirdik. 4 arkadaşla birlikte paylarımız eşit miktarlardadır.

1,17 kurla doları aldık.

Hiç yorum yok: