24 Kasım 2007 Cumartesi

İLGİ İŞKENCESİ:)

UZUN BİR aRaDaN sOnrA tEkRaR mERhABa HeRkEsE....


Bir restorana gittiğinizde,elbette ki sizinle ilgilenilmesini istersiniz.Siparilerin zamanında masalarınızda olmasını,garsonların iyi servis yapmasını beklersiniz.Eh normali de bu zaten.Fakat benim önceki gün yaşadığım,tam bir ilgi işkencesiydi.
Öğle yemeği için bir yere gittik.İlgi inanılmazdı.Sipariler hemen geldi.Ne olduysa da bundan sora oldu.Tam çorbayı bitireceksiniz,hemen iki garson tepenize dikililiyor:kaldırayım mı efendim bitti mi?.İnsan ne yanıt vereceğini şaşırıyor.Bu arada karşımdaki insanla konuşmaya çalışıyorum.
Sohbet tam koyulaşmışken,diğer siparişler geldi ve yemeğe başladık.Ancak masanın etrafında ateş böceği gibi dönen garsonlar bir türlü nefes aldırmıyordu.Bir anda sağ yanımda beliren,ibrik görünümlüsu şişesi ile irkildim.Meğer garson bardağı dolduruyormuş.Arkadaşım bana birşey sormaya hazırlanırken,yanımıza koşarak gelen diğer garson,kül tablasını değiştirdi.
Sıra kebaplara gelmişti ama masanın üzerinde ve çevresindeki hareket bir türlü bitmiyordu.Beyaz gömlekli adamlar,her yerde vızır vızır dolaşıyordu.Arkadaşım biran kendini tutamayıp gülme krizine girdi.Buarada yemekler bitmemiştiki,yine koşarak gelen beyaz gömlekli adam:efendim kaldırayım mı bittimi?başka bir arzunuz varmı?türünden sorular yağdırdı.
Lokmalar boğazımıza dizildi.Şaşkın şaşkın birbirimize bakarken,çay istedik.Fakat trafik bir türlü bitmedi.Kebapplar pek güzeldi ama karnımızın doyup doymadığından emin değildik.Kısacası tam anlamıyla bir ilgi işkencesi yaşadık.
Tabiki herşeyi iyi niyetleriyle yapıyorlardı.
Ancak fazla ilginin,fır fır çevrede dolaşmanın,bırakın yemek yemeyi nefes almaya bile izin vermediğinde çok sıkıcı olduğunuda belirtmem gerekir...

2 yorum:

GİZ dedi ki...

Cerenciğim :)

Bu ilginin nedeni aslında hayatta kalabilmek mücadelesi olarak degerlendirmek gerekir bence baksana etrafta işsizler ordusu varken bu patroncuklar yanında çalıştırdığı garsonlara dua et yemek dagıtımını amuda kalkarak yapın demiyor

Ceren dedi ki...

haklısın aslında ama bu yaşayacağımız tüm özel olan herşeyi alıp götürüyor buda benim canımı sıkıyor..