24 Kasım 2007 Cumartesi

İyi Ki Varsın Güncel Analiz

Öncelikle sınavlarımın olmasından dolayı blogla ilgilenemedim bu yazıyı yazarken de olaylara objektif bakacam.Öncelikle şu konuyu belirtmeliyim;

Önemli ekonomi bloglarından (bu blog kıytırık köşelere sahip değil belirtilir!) Ekonomitürk'de sayın Barış Bey ile yine başkalarına göre kıytırık blog olan Güncelanaliz ,blog yazarı saygıdeğer dostum Balan Bey ile kendisine çok büyük bir saygı duyduğum ve bu blogu kurduğumda bana ilk yorumu yazarak gurur duyduğum sayın Ekonomix hocamın aralarında geçen olayların hiçbiri beni ilgilendirmemektedir.

Beni bu yazıyı yazmama gerekli kılan bir durum oldugu için bu yazıda birkaç şey belirtmek istiyorum.Ekonomitürk'te önceden de Sevgili T'pol hanımefendinin blogunda yorumları kaldırmasına sebebiyet oluşturanlardan biri olan Barış Beyle ilgili.

Sayın Barış Bey bu blog başlangıçta 21 yaşında gencecik biri tarafından borsa gibi hassas konular üzerine kurulmuş bir blogdur.Sizin Ekonomitürk blogunda son yazınızı yazarken Balan Bey üzerinde bir yazı yazmışsınız fino kelimesini de kullanmışsınız bunlar beni ilgilendirmiyor ilgilendiren kısım kıytırık bir köşede ifadesini tıkladığımda web adresi linkine baktıgımda Balan Bey'in yazısı değilde Güncelanaliz blogunun ana adresi yer almaktadır.

Yani Güncelanaliz bloguna kıytırık bir köşe ifadesini kullanıyorsunuz.Bu blogda sadece Balan Bey yazmıyor bunun dışında birçok yazar da var öncelikle eleştiri yapacaksanız blogumuza değil kişiye yapınız.

Bu blog kıytırık değildir Sayın Barış Bey eğer böyle bir blogsa kendi blogunuzda tavsiyeler kısmında 79 siteden önce son sıralara sonra 13.sıraya ve en son 2.sıraya koyulmazdı.Sizin kıytırık dediğiniz köşeleri bazen 200-300 kişi okuyor Sayın Barış Bey.

Mümkünse kıytırık dediğiniz bloglardan esinlenerek yazı yazmayınız bu bloga her giren bir kişi bizim için kıytırık değildir.Siz şimdi şunu dersiniz aldı kıytırık lafını nerelere getirdi dersiniz kusura bakmayın ben bunu derim eğer siz kıytırık köşe olarak Güncelanaliz blogunun ana sayfasını verirseniz ben bunu bal gibi söylerim.

Balan Bey'in da,de eklerini eleştireceğinize bu bloga girip günlük okuyan insanlara kıytırık blogların okurları şeklinde seslenmeseniz sevinirim.Sizin için kıytırık olmamak Aydın Doğan'ın süs bitkisi gazete ve dergilerin de mi yazmak yoksa günlük bilmem kaç sayısı olan sitelerde mi bence şerefli şekilde kendi çapında bloglarda yazmak anlamına geliyor.Ziyaretçi sayımıza da gelirsek zamanla bu sayı daha da artacaktır.

Bu kadar emek harcadığımız blogumuza saygı gösteriniz!

İyi ki varsın Güncel Analiz...

Hiç yorum yok: