9 Ocak 2008 Çarşamba

Herşey Sözde Ne Güzel Değil mi?

Neymiş üniversiteler paralı olsun mu olmasın mı?Seç bakalım yarışması vardı belki hatırlarsınız üç kutu olurdu biri boş birinde araba diğerinde ot yiyen inek olurdu?Acaba bu tartışmada biz öğrencilere ot yiyen inek mi düşer bilemem?

Belki ot yiyen inek düşmeyebilir niye üniversiteler paralı olunca harç parasını ödemekte zorluk çeken insanlara devlet yüzde bilmem kaç faizle kredi versinmiş biz de bilmem kaç lira maaşa sahip olunca geri ödeyecekmişiz süper fikir ya..vallla

Öte yandan çoğu öğretim üyeleri üniversitelerde dersleri sallıyormuş da sistem paralı olunca bu sorun ortadan kalkacakmış.

Herkes bir yorum yazmış paralı olsun olmasın diye.Paralı olmasın diyenlerle şimdilik işim yok paralı olsun diyenler olaylara farklı bakış açılarıyla bakmışlar özellikle eğitimin kalitesi yönünde gelişme göstermesi apaçık belli paralı üniversite sisteminin tamam buna katılıyorum sözüm yok eğitim herkese ücretsizdir bunu da demiyorum aptal da değilim...

Sormak istediğim paralı olunca şu soruların cevabına niye kimse adam gibi cevap vermiyor anca paralı üniversitenin diğer faydalarında bahsediyor.Cevap vermesi gereken üniversite paralı olunca onun bunun bursuyla okuyan düşük gelirli aile çocukları nasıl paralı üniversitede okuyacak.Alacak 300 üzerinden 280 puan sonra bir de üstüne para..oh ne ala..

Adam gibi biliyorsa adam gibi cevap ver böyle önemli bir değişiklik yapıyorsan ee bilgin varsa yan gelip yatarak sallamadan iki üç öneri sunarak bunlar olmuyor yıllardır bize öğretilemeyen pratiklik..

Teoriye gelince herkes bülbül gibi,uygulamaya gelince ses yok...Ülkemiz yıllardır boşboğaz insanlarla yönetildi uygulanabilirliği olan projelerin çoğu yarıda kaldı her gelen hükümet kendi kafasına göre nutuklar attı ee ne oldu.

Ben işin olup olmadığına bakarım gerisine gerçekten karnım tok bıktım artık birsürü saçma sapan işe yaramayan model yapan insanlardan...

Bana iş sözü verin...Şöyle mercedes vb.yerde benden devlete aylık 1000 ytl harç parası güle güle kullansın...Bazı dangalaklar çıkıp bu da saçmalıyor diyor asıl saçmalayanlar kendisi.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

MERHABA,
BALAN ARTIK YAZMIYOR MU?

Investor dedi ki...

özür dilerim cevap yazmayı unutmuşum bu aralar yogunum da.

Balan bey de ses alamıyorum.Kendisi galiba birtakım yogun işlerle meşgul.Zaten kendisi de belirtiyor bazen kendisini unutturup dag bayır gezer..sonra sanal aleme geri döner..

teşekkürederim.