1 Şubat 2008 Cuma

Söylemekten Usanmayacam Sigorta Sektörüne Yatırım Yapın

İnatla sigorta sektör hisselerine yatırım yapılmasını önermekteyim.Bakınız alacağınız hisse(şirket) çok güzel kar açıklasın ama borsa durdun olduktan sonra kusura bakmayın kimse o şirketin karına bakmıyor yatırımcı pskolojisi bu olsa gerek.

Diyorum ki hissenin yükselmesi için borsanın yükselmesi gerekir bu durumda borsa yükseldiğinde peşinden gelecek olan ilk sektör sigortacılıktır.Bu fiyatlar kaçmaz bir kez daha söylüyorum.Bugün yapı kredi sigorta çok güzel bir yükseliş gerçekleşti Aksigortada aynı şekilde.Ben azar azar alım yapmaktayım.

Bu arada uzun zamandır portföy analizi yapmıyorum bu tip havalarda portföy değerlendirmesi yapmak ne kadar mantıklı olur?Zaten biz yıl sonuna kadar değerlendirmemizi yapacağımızdan sabırla beklemekteyiz.

İleriki bir zamanda Şubat ayı içinde portföy analizi yapmayı düşünüyorum.Ayrıca portföyümün kalan %20'lik kısmıyla yakın zamanda alım yapacağım.

Hiç yorum yok: