30 Nisan 2008 Çarşamba

Anlayabilene tabi...

Skyturk'te nihat gençle birlikte yaptığı ve mevcut güç odaklarına karşı yoğun muhalefet içeren ne var ne yok programına son veren SERDAR AKİNAN,28 nisan pazartesi günü akşam gazetesindeki yazılarına ise bir süreliğine son veriyor ve son yazısında yazdıkları,işte aşağıda...


SÜREÇ NEYE GEBE?

Amerika Centcom’un başına kimi getirdi? General David Petraeus...

Petraeus, Pentagon’un şahinlerinden...

Bu atama bir stratejinin somut göstergesi.

Washington, bölgede açıkça farklı bir pozisyon alıyor.

Dün Afganistan’da Karzai’ye suikast girişimi oldu.Kim üstlendi?

Taleban.

Afganistan’da ABD’nin Kâbil dışında bir kontrolü yok.

Şimdi kendini Kâbil’de de hissettiriyor.

Allah mücahit kardeşlerimizi muvaffak kılar inşallah.

Irak’ta vaziyet ortada.

Bu katilleri mi savunacağım, mücahitleri mi?

Açıkça kardeşlerimi savunuyorum.

Korkmadan...

Bu katilleri lanetliyorum ve hakaret ediyorum.

Edenleri kardeşim, edemeyenleri işbirlikçi ilan ediyorum.

Bu katiller bu coğrafyadan, öyle veya böyle silinecek.

İşbirlikçi güruh ise Türkiye’de 3. faza geçme hazırlığında...

Peki, kendilerinin Müslüman olduğunu öne süren bu güruh başaracak mı?

Görünen o...

İdi...

Geçtiğimiz günlerde İran’la istihbarat anlaşması imzalandı.

İmzalayan kim?Hükümet.Bu anlaşmayı ıskalamayalım.

Ben, uzunca bir zamandır Erdoğan’ı açıktan destekliyorum.

Zira öylesi bir sürece girildi ki, bence, birileri onu tasfiye etmek istiyor.

Etmek isteyen kim?

Yoldaşları; en yakınları...

Onunla aynı çizgiden gelip, Müslüman olduğunu iddia ederek Amerika’larla yatağa giren bir çete.

Elimde bir parça bilgi, bir parça duyum, bir parça hissiyat var...

Türkiye bir kırılma noktasında.

İran sürecinde Türkiye’deki iktidar odaklarının, ayrı ayrı alacağı pozisyon vaadleri çok ama çok mühimdir.

Yargıtay Ceza Genel Kurulu’nda görüşülecek Yargıtay Cumhuriyet Başsavcılığı’nın Gülen cemaati ile ilgili itiraz gerekçesi çok ama çok mühimdir.

Ki, bence AKP’nin kapatma davasından daha kritiktir.

Türban meselesi ile ilgili Anayasa Mahkemesi’nin vereceği karar çok mühimdir.

AK Parti’ye yönelik kapatma davası çok mühimdir.Tüm bunların kısa vadede nasıl sonuçlanacağı, ayrı ayrı ve hep birlikte, Cumhuriyet’in nereye evrileceğine dair bize somut ipuçları vereceğini düşünüyorum.

Tüm bu süreç esnasında yazıp çizerken eskisinden daha “sıkınıtlı” bir döneme girdiğimiz de açıktır.

O nedenle, eldeki “kıymetli” olduğunu varsaydığımız bilgileri araştırmadan ve düşünmeden yazıp çizmenin sorumlulukla ve vatanseverlikle alakası olmadığını düşünerek kısa bir süre izninizi rica ediyorum.

Bir süre...

Sürç-ü lisan ettikse affola.

Hiç yorum yok: