1 Temmuz 2008 Salı

Kuzu Aşığı Piti...

Kuzular ne şirin varlıklar değil mi:-)İnsan bazen düşünüyorda kuzular kesilmek zorunda mı böyle güzelim hayvanlar?:D Bakınız uludağ sözlükte birileri neler yazmış;

"Koşarken başka, tandırda bir başka güzel olan hayvandır. "

Sanırım bu cümle kuzular hakkında söylenecek sözlerin kısa bir özeti gibi.Bazen kadinlarin birbirlerine sevgi (!) dolu hitap seklide olabiliyor.Kuzu aşkı bir başka olsa gerek hele Piti adında birileri var herkes ona kuzu diyor açıkçası bende tanıdığımdan beri ismini unuttum diyebilirim:)

Bakınız resimde kuzuya biberonla süt içiriyor dedik ya kuzu aşkı:D


Son olarak Piti bana bir kuzum keşke olsa da beslesem dedi ama bir arkadaş yine uludağ sözlükte ne yazmış;

"Benim bir kuzum vardı. ne çok severdim onu. öperdim, süslerdim, beslerdim. bir babanın çocuğuna baktığı gibi bakardım ona. ufaktım o zamanlar. bir bayramın sabahında yaşlı dedeler kestiler onu. tüm haykırışlar boşmuş meğer. ne bayramı, kimin bayramı? benim kuzum öldü gitti, bana bi tek adı kaldı. boşuna ete düşman olmadık şu hayatta. tıpkı başka bi şeylere düşman olma nedenlerimiz gibi... "

Sevgili Piti umarım böyle hazin sonla karşılaşmazsın.

İşte kendisine kuzu olarak seslenilen Piti'nin kuzu aşkı:D

Hayata dair bir yazıydı her insan Piti gibi birşeylere aşık olabiliyor mesela ben İmkb'deki hisse senetlerine aşıktım ama beni yarı yolda bıraktı umarım sizin sevdikleriniz yarı yolda bırakmaz:D

Hiç yorum yok: