9 Şubat 2009 Pazartesi

Dikkat Bu Ağır Bir Yazıdır Özür Dilerim

Öncelikle elalem Kasımpaşalı ağzıyla konuşuyorsa bende ona uygun cevap veririm.

Öküz müyüm ben?O malum partiden biri açıklama yapıyor köylere yapılan yardımın seçimle ilgisi yokmuş.Sen beni öküz yerine mi koyuyorsun onları seçim ekonomisi niyetine dağıttığınızı cümle alem biliyor.

Akp seçim yardımı yapmadan ne yapabilir ki ?Düşünebiliyor musunuz sen gel insanlarını ihtiyaç sahibi yap sonrada onlara yardım et.Saçmalığa bak.

Rte adamdan iyi Endüstri mühendisi olur neden mi?

Seçim propagandaları planlı

Seçim yardım tarihleri programlı

Kimilerine artistlik yapması planlı(İsrail..)

Yahu bu adamın ağzından olumsuzluğa dair tek bir laf duymadım herşey mi olumlu ya.

Neden bu adam oy alıyor bizim insanlarımız hele iktidar bir parti olsun hemen olumsuz bir şey yapsınlar yerle bir ediyor.Tayyip işin sırrını çözmüş adam ekonomiyle,parayla pulla uğraşmıyor yok halk işsizmiş yok bilmem birşey geçin bunları.

Adamın yaptıgı agzından iktidara ait olumsuz bir gelişme çıkmasın.

Bol bol hitap gücünü gösterip sağa sola cevap yetiştirsin seçim zamanı gelince para,pul dağıtsın.

Bakınız ekonomide ,siyasette yaptıklarından çok tam bizim halkın karakteristliğine uygun hareketler yaparak oy alıyor.

Bizim halk pop star yarışmalarında kimin öyküsü acıklıysa ona veriyor neden? Mazlum kimseye halk yardımsever oldugundan veriyor.Son seçimlerden önce mazlum rolüne büründüklerinide gördük.

Yüzyılın adamı olmak için Atatürk'ü ayrı tutuyorum kendinden ödün vermeyeceksin tayyip gibi herşey olumlu havası vereceksin neden insanların bilinçaltına sen bunları yerleştir yeter ki artık her olumsuz şey insanlar için sıradan hale gelir.

Çok güzel bir örnek vereyim Bülent Ecevit döneminde çıkan krizde Tayyip'in SADECE KİŞİSEL ÖZELLİKLERİNİ Ecevit'e verseniz gelecek seçimde daha fazla oyla iktidara gelir.Altını çiziyorum kişisel özellikler diyorum,kabine,bakanlar,milletvekilleri değil sadece bu hitap gücü,seçim politikaları yeter.

Yani kral olmak için bunlar yeter.İşin sırrı herşey iyimiş havası yaratmak ve halkın bilinçaltına yerleştirmek bu kadar basit.

Neymiş durmak yok yola devam anlamadığım nedir biliyor musunuz bundan 3 yıl önce durmak yok yola devam derken baz alınan nokta ecevitin bıraktıgı zaman,şimdi yine ecevitin bıraktıgı zaman.Durmak yok yola devam ama nedense bu şahsiyetlerin 10 yıl geçsede başlangıc noktası ecevit'in bıraktıgı zaman komedi ya bakın durmak yok yola devam da benim yazımda bahsetmek istediklerime bir örnek işte bunu sürekli halkın agzına dolayacaksın ki halk bir bok var zannetsin.Öyle de zannediyor.Ülke batsada halkın bilincine yerleşmiş bu cümle ilaç gibi geliyor iktidara her ne olursa olsun seni .... olsalarda ağzına .....olsalarda durmak yok yola devam varya hani işler yolunda gidiyor ne güzel.

İkra ne dersin yurtdışından bağlan da ülkeyi tayyip modeli ile yönet.

Son olarak ben öküz müyüm?Ben değilim Deniz Işık'ın dediği gibi bu ülkenin daha fazla ben öküz değilim diyebilen insanlara ihtiyacı var..

Seçime kadar yazmayacagım ve uzun zamandır yazmadığım siyaset yazımdı..

Hiç yorum yok: