17 Mart 2009 Salı

HAYAL GÖZLÜME

Anlatabilmek bu kadar zor mu Düşlerimi süsleyen seni…


Sen benim her şeyimsin,

Varlığım, yokluğum kelimeler ile ifade edemediğim varlıkla yokluk arasındaki her şeysin,

Sen benim için dün bugün ve yarın,

Anlam ve anlamsızlıklar içerisinde anlam verebildiğim tek varlıksın…

Öyle yücesin ki yıldızların parlaklığından daha parlak, güneşten daha aydınlık, aydan daha güzel. Bahardan daha neşelisin; öyle ki yeni tomurcuklanmış gül gibisin, koklamaya bile kıyamıyorum, seni nasıl dalından koparabilirim…

Düşün bide benim sensiz halimi, sudan çıkmış balığa dönerim,
Ya da beyin ölümü gerçekleşmiş bir hasta, ya da tanrıdan uzaklaşmış bir günahkâr, ya da ne olduğunu bilemeyen, ararken kaybolan her hangi bir varlık…

Öyle ki ölüm bile seni anlam kılıyor, gözlerin umut ışığı, gülüşün her şeyin anlamı, varlığın ise beni ben eden anlamsız sevdanın tüm anlamı…

Sen benim için öylesin ki tarif edemiyorum ya da tarif etmek istemiyorum

Sen benim her şeye yeni anlam yüklememe vesile olan, yokluğu var varlığı yok, güzeli daha güzel, yaşanmışa anlam kazandıran, öyle ki dünü anlamsız bugünü senle yarını ise cennette beraber geçirme anlamını veriyorsun…

Daha ne diyeyim
Sen benim için tanrının yeryüzündeki en güzel mucizesisin…
Ben senle tanrıya daha çok yaklaştım,
Öyle ki seni her düşündüğümde ona dua etmekten kendimi alamıyorum

İşte sen benim için bunların tümüsün
Ve daha nicesi var
Kalbimin en derin köşesinde yerini almış,
Ya da kalbimin sahibisin…

o.tuncay191@hotmail.com

Hiç yorum yok: