22 Mayıs 2009 Cuma

MEVSİM BAHAR

İçimde derin bir boşluk,
Seni düşünüyorum…
Eski resimlere bakıyorum şuan,
Gülüşünü canlandırıyorum gözümde,
Eski yıllardan hatırladığım birkaç satır geliyor aklıma.
Bir makalede okuduğum,
Hayat nedir?” diye soran ve “bahar mevsiminde liseli bir sevgilin olacak,
El ele tutuşup kırlarda dolaşacaksın işte hayat budur

diye devam eden…
Ama liseyi bitireli yıllar oldu,
Ona da geç kaldığımı hatırlıyorum aniden.
Kalbimin üzerindeki cebimden eski hayallerimi çıkarıyorum
Pas tutmuş, sayfalarını birbirinden zorla koparabildiğim hayallerimi gözden geçiriyorum,
İçimde umut diye bir şey kalmış mıdır acaba bilmiyorum…
Kendimi sınıyorum ama bir sonuç elde edemiyorum.
Kırlarda dolaşmak varken ben oturmuş kitapların arasına gömüyorum kendimi,
Bundan da pek şikâyetim yok.
Çünkü hayata geç kaldığımı anlıyorum,
Gönlüm virane bir şehir gibi bomboş,
Her gelene ısmarladığım kadeh şişeleri halen masada duruyor,
Toplayacak gücüm kalmamış,
Masanın üstü tuz dolu…
Eski hayallerimden de umut kalmadı artık
Onlarında son kullanma tarihi geçmiş anlaşılan
Baharı düşünüyorum tekrardan
Acaba bahar mı gelmiş diye soruyorum kendime
Evet bahar gelmiş galiba ama,
Anlaşılan bendeki ilkbahar değil sonbahar…

Hiç yorum yok: