12 Mayıs 2009 Salı

Vay Be...

Bİr keskin kalem bir kırık gözlük...
Geçen yazımda İran'da yüksek islam devrimi öncesi fotoğrafları yayınlamıştım.Bu yazının altına yazdığım yazıda mümkün olduğunca yorum yapmaktan kaçındım.Yorumu okuyucuya bırakmıştım çünkü.
***
Ama bazı okuyucular işi öyle abartmış ki benim fotoğrafların altına yazmadığım şeyleri düşünmüş.Hatta bazıları o kadar abartmış ki kendi yorum ve nefretini de ekleyerek bana kendine göre bir cevap yazısı yazmış.Bire bin katmak derler ya aynı öyle işte.Dedim ki sonra ''vay be, neler yazmışım meğer''.
***
Modernlik ve etek boyunu aynıymış gibi göstermeye çalışanlar ''Ya Laik olacaksın ya müslüman ikisi bir arada olmaz'' diyen kişilerdir.
***
İslam dinini sömüren ve her türlü çıkarı için kullanan dünyadaki bütün güçlere karşı bir kimseyim.Sadece belli bir din değil bütün kutsal değerler için de aynı şey söylenebilir.Fotoğrafları yayınlama amacım da budur.Yarası olan varsa onu bilemem.
***
Mardin olayı ile neden yazı yazmadığıma gelince:
Olayın daha tam sebebi açıklanmadan veya bazı bağlantılar netleşmeden bir olay hakkında yorum yapmak bence gereksiz.Yapılan yorumlar ve düşünceler sadece askıda kalır.
***
Bir kez daha blog yazarı arkadaşlara seslenmek istiyorum:
Farklı görüşlerin aynı ortamda dile getirilmesi ve tartışılması demokrasinin gereğidir.Fakat saygı ve kişilik hakları dahilinde.
Deniz IŞIK

Hiç yorum yok: