5 Haziran 2009 Cuma

Sayın Ekonomix Yatırım Anlayışınız Çelişkilerle Dolu...

Ekonomitürk başyazarı Ekonomixle yatırım konusunda hayli tartışıyoruz.Son olarak yükselen borsada gerekli payı almadığı konusunda eleştirmiştim.Kendince ve benim hala tatmin olmadığım cevaplarla geçiştirmiştik.

Ekonomix bazı ülkelerin %10 gibi küçüldüğü bir ortamda risk almayıp Tüfe'ye endeksi tahvil almıştı yani borsadaki %100'e varan fırsatları değerlendirememiş ama alttan altta ben zaten Dyhol'ü herkese önermiştim söyleminden de geri kalmamıştı.

Şimdi Sayın Ekonomix'e şu noktada sorum olacak portföyündeki hisse senedi oranlarını gittikçe arttığını söyledi bu noktada sormak istediğim piyasada sert bir realizasyon beklenmekte 29000'ler konuşuluyor ve olmasını muhtemel görüyorum.

Şimdi ekonomik veriler kötü iken borsayı kumar olarak değerlendiren Ekonomix şu an için borsanın ne olacağı malum değil bahsettiğim gibi sert bir hareket olabilir ee öyleyse Ekonomix hisse senedi alarak büyük bir risk almış olmuyor mu hala borsanın ne olacağı belli değil.Burada çok büyük bir çelişki görmekteyim.Hangi veriler olgunlaşmışta sayın Ekonomix hisse senetlerini arttırıyor.Risk kavramlarında bir değişiklik mi oldu?

İşine gelince riskliydi almadım diyor şimdi sürekli arttığı hisse senetleri 1-2 ay içinde %20'nin üzerinde düştüğünde risk konusundaki açıklamalarını merak ediyorum.O zaman sizde mükemmel bir zamanla yapıp elinizdekileri satın hani Buffettı zamanlama konusunda eleştiriyorsunuz ya...

Hiç yorum yok: