24 Aralık 2010 Cuma

Merhaba...

Uzun zamandır ortalarda yoktum. Sadece blogda değil hayatımda kabuğuma çekildim. Gerçi blogda ki devamsızlığımdan dolayı işten atılsam da sağ olsun patron yine işe aldı beni :)) Bundan sonra yaramazlık yok söz veriyorum :) Şaka bir yana şu ara kabuğuma çekildim yavaş yavaş çıkmaya çalışıyorum. Aslında bu kabuğa o kadar alıştım ki oradan çıkmak istemese de bir yanım bir yanımda eski halimi istiyor. Eskiden insanlara koşulsuz güvenirdim. Zaten ne geliyorsa başıma şu saflığımdan geliyor. Gülmeyin ya gerçekten safım ben. İnsanlara hemen inanıyorum yani inanıyordum. Hayatın tokadını yemeden insan akıllanmıyor işte. Neyse zararın neresinden dönersin kardır diyerek değişmeye çalışıyorum. Biraz da Gabriel Garcia Marquez’in dediği gibi
'Her zaman seni üzecek birileri olacaktır, yapman gereken insanlara güvenmeye devam etmek, kime iki defa güveneceğine daha fazla dikkat etmektir.’
Tek başıma bir ada da yaşayamayacağıma göre ve insanlar hayatımda her şekilde yer alacaksam bu işi kurallarını öğrenmem lazım. Demokrat ve Emrah siz de iyi ki varsınız. Biraz torpil geçeceğim ama Demokrat sana daha çok teşekkür ederim. Yeri gelir hayata sıkı sıkı tutunmam için yeri gelir gaza basmam için yardım ettin. Hakkını ödeyemem. İyi ki varsın.

Aslında kafamdan geçenleri yazamadım ama zaman çok ve ben de artık buralardayım. Bir daha ki yazıya kadar hoşçakalın :))

Hiç yorum yok: