12 Ocak 2011 Çarşamba

Ayak İzi

Giderken ayak izim kalsın sadece.

İmzasız bir cümle gibi tarihin tozlu raflarında "anonim" diye kayıt altına alınsın sözcüklerim.
Öyle bilip öyle tanı beni.

Bir daha kanmamak için yalanlarına isimsiz kalayım insanlık tarihinde.

Hatırladıkça beni ve bu kadar şiddetle unutmak isterken üstelik,son bir iyilik olsun sana kimliksizliğim.

Bütün dillerde bütün seslerde bütün vicdanlarda sessiz bir öfke biriksin ihanetine.

Anonim bir serzenişe dönüşen,her vicdanı kanatan sözcüklerimde kendi hikayelerini bulanların yaşadığı acının bile hesabını senden sorsunlar.

Her hicranın,vuslatın,gidişlerin,dönüşlerin,gel gitlerin,gelip de gidememelerin,pişmanlıkların,öfkelerin,ihanetlerin,affetmelerin,bek leyişlerin anlamlandığı yer olsun adın.

İsmini duyanlar açık yaralarına tuz basılmışçasına seni ansınlar öfkeyle.
Çünkü bütün masalların kötü kalpli kahramanları artık sensin.
Adım silinse de hafızandan,hayatından adın bütün dillerde,bütün coğrafyalarda artık.

ve ben gideceğim,giderken ayak izim kalacak sadece.
Çekildiğim köşeden seyrederken seni,şu şarkıyı mırıldanacağım seni her gördüğümdeki o ağlamaklı gülümseyişimle.

Unutulmaz adınla dudakta kal sevgilim
Hatıran yeter bana,uzakta kal sevgilim
Sakın güneş doğmasın,şafakta kal sevgilim
Hatıran yeter bana,uzakta kal sevgilim.


Hiç yorum yok: