27 Mayıs 2011 Cuma

...

Adını bir yerlere not ettiğim kitapları okumak istiyorum, sinemaya gitmek, beğenmediğim filmin yarısında çıkmak belki diğerleri güzeldir diyerek sinema salonlarının karanlığında kaybolmak istiyorum. Ölümü hatırlatırcasına uyumak, uyandığında hesabını vermiş, bedeni ölü, ruhu hep diri olan bir varoluşun huzuruyla gülümsemek istiyorum. Yapamadıklarım için pişmanlık duymayacağım bir ömür, elde ettiklerim için böbürlenmeyeceğim bir ben istiyorum. Zaferlerin bizleri sadece yeni zaferlere teşvik eden bir kısır döngü olduğunu anlayan kalbimin, beynime söz geçirmesini istiyorum. Durmak istiyorum; yokuşun başında kalkamayan araba misali durmak ve her yanımda akan trafiğe, korna seslerine inat gitmek istemiyorum. Gittiğim bütün yolların beni benden geçirip inanmak istemediğim bir ben yarattığını farkettiğim o günden beri gitmek istemiyorum ve kazanmak için heba ettiğim bütün değerlerimi yeniden kazanmak istiyorum.

Hiç yorum yok: