29 Mart 2007 Perşembe

TAV HİSSELERİNİ %9 KARLA SATTIM


Tav hisselerini uzun vadede size önermekteydim bildiğiniz üzere.Alış maliyetim 10.56 olan 3 adet tav hissemi 11.50 fiyatla yaklaşık %9 kar ile sattım.Uzun vadede size önerdiğim hisseyi niye sattım diyeceksiniz hem uzun vadede bu hisse kazandırır diyorsunuz hemde hisseleri satıyorsunuz diye bir tepkide bulunabilirsiniz.Tav hisselerinin borsanın bugünkü yükselişinden etkilendiği ve bu yükselişin yerine tekrar düşüşe dönüşeceğini tahmin etmekteyim.Önümüzde cumhurbaşkanlığı seçimi olduğu için tav hisselerini seçim zamanına kadar al-sat yaparak kar elde edebilirim.Uzun vadede tav hisselerini cumhurbaşkanlığı seçiminden genel seçimleri arası yapmayı düşünüyorum.Genel seçimlerden sonra tav hisselerini satmamak üzere biriktirmeye bakacam. Şu an tavın düşmesini bekliyorum.

2 yorum:

Blog Sahibi dedi ki...

Al sat yaparak vergiden dolayi %1 ve komisyondan dolayi %0.5 kaybettiginin farkindasindir sanirim. Demek ki en azindan %1.5'lik bir dusus bekliyor olmalisin.

Investor dedi ki...

Tav hisseleri tekrar 10.00 ytl fiyatları en fazla bir kez göreceğini tahmin ediyorum.Belki yanılabilir.Yani sadece bir kez al-sat yapacam.Aslında benimde hoşuma gitmiyor al-sat yapmak ama tav hisselerinde bu yönde çok büyük bir potansiyel görüyorum.Ama genel seçimlerden sonra tav hisselerini 3-4 sene biriktirmeye çalışacağım.Şu an uzun vadede adel hisselerini biriktiriyorum.Yorumlarınız için teşekkürler.