17 Haziran 2007 Pazar

Kayahan Prestijini Bozuyor


Kusura bakma Kayahan abi şarkıların gayet güzel bunun üzerine konuşmak yersiz olur ama sende büyük usta hiç hoş olmayan izlenimler görüyorum.Gerek katıldığın programlarda da bunu görüyorum niye albüm çıkmadan önce ne bu iyi aile olduruculuğu büyük usta gibi gibi sürekli abartmalar anlayamıyorum kusura bakmayın hiç samimi bulmuyorum sizi, mütevazi ise asla...Ferhat Göçer de Kayahanın böyle yapmasını reklama bağlıyor inanın Ferhat Göçer söyledi diye değil gerçekten öyle büyük ustanın hiç yakışmayan hal ve tavırları var nefret ederim böyle şeylerden.


Şimdi de Kayahan ne olduysa Ferhat Göçerin Diamond ödülünü alabilmek için kendi adına ve bazı şirketler tarafından çok sayıda kaset ve cd aldığını iddia etmektedir ve hemende karalama çalışmalarına başlamışlar.Kayahan bey Ferhat Göçer'in size karşı söylediği gerçekler sizi kızdırdı mı ne oldu?Yahu anlamadığım nokta tamam olabilir Ferhat Göçer hile yapmış olabilir sizin işiniz gücünüz yok ya ben bir şu Ferhat Göçer'in kaç kaset sattığını nerelere sattığına bir bakıyım da inşallah usulsüz birşeyler bulurumda Ferhat Göçere darbe indiririm böyle bir arayışa girdiğine adım gibi eminim niye durduk yere Ferhat Göçeri inceleme altına aldınız Kayahan bey Ferhat Göçerin mutlaka birşeyler yaptığına mı inanıyorsunuz ki bu kadar araştırma yapmaya kalkışmışsanız bu düşünce de olduğunuz apaçıktır.


Ercan Saatçi de hemen olaya sepetleme atlamış Ferhat Göçer hile yaptı yastayım diye yahu ne oluyoruz Kayahan bey söyledi diye hemen niye Ferhat Göçeri karalıyorsunuz ki bi de Ferhat Göçeri dinleyelim ne diyecek o kadar kolay değil lütfen Ercan Saatçi.Ben kimseyi desteklemiyorum sadece olayı kendi açımdan yorumluyorum.Son olarak müzik yapımcıları derneği Ferhat Göçer'in ödül almasında herhangi bir sakınca olmadığını belirtmiş...

2 yorum:

janis dedi ki...

katılmıyorum ben kayahanı severim ve ona inanıyorum ortada yapılan bir haksızlık var hatta dolandırıcılık bu tabiki kamuoyuna açacak

www.kayahan.net.tc

Investor dedi ki...

Düşüncelerinize saygılıyım ama bir de olaya Ferhat Göçer tarafından bakın lütfen o şahısta değerli bir sanatçı böyle ağır suçlamayı hakketmeyen bir insan.Ama en önemlisi böyle bir durumun yaşanması çok üzücü...