16 Temmuz 2007 Pazartesi

Eee İnsaf!!!

Size hayal ettiğim bir öyküyü anlatmak istiyorum.Lütfen dikkatli okuyun;
"Durmuş çok yakın arkadaşı Veli'nin isteği üzerine pikniğe gitti.Veli üniversitedeki arkadaşlarla yaptığı pikniye lisedeki arkadaşı Durmuşun da katılmasının çok anlamlı olacagına inanıyordu.Sonra piknikte güzel sohbetler vardı.Durmuş,Veli ve Veli'nin şimdiki üniversiteden arkadaşı Recep bu koyu sohbetin içinde siyaset konuşmaya başladı.Konuşma şöyleydi;

Durmuş:Yakında seçimler olacak Veli sen hangi partiye oy vereceksin.
Veli:Bilmiyorum ya çok kararsızım.Düşünüyorum ama uygun bir parti bulamıyorum.
Recep:Ben koyu X'ciyim, X'in çok iyi işler yaptığına inanıyorum.
^Bu konuşma geçtikten sonra birden Recep'in telefonu çalar ve acil çıkması gerekir.Bu yüzden arkadaşlarına el uzatarak vedalaşmak ister.Sırayla vedalaşırken arkadaşlarıyla sıra Ahmete gelir ve Ahmete elini uzatır ama Recep'in eli boş kalmıştır aralarında şu konuşma geçer.^
Recep:Neden elini uzatmıyorsun?
Durmuş:Ben iktidar olup da vatana hizmeti dokunmayının elini sıkmam.
Recep:Ne demek istiyorsun ben vatan haini miyim? Sensin asıl vatan haini. Annen de baban da ecdadın da kardeşin de vatan hainidir.
Durmuş:Bak ben Veli'nin arkadaşıyım sende şimdi üniversiteden nasıl konuşuyorsun öyle?

Bu konuşmada görüldüğü üzere Durmuş bir şekilde Recepe elini uzatmamakla kendine göre haklı tepkisini gösterdi.Bunun üzerine de Recep Durmuşa ağır konuştu .Şimdi size deseler ki burada kim kime dava açmalı kim burada suçlu deseler, elinizi vicdanınıza koyarak söyleyin kimin suçlu olduğunu söylerdiniz.

Bu durum yaşandı evet sağlık bakanı ile üniversiteli bir arkadaşımız arasında elini uzatan bakan elini uzatmayan üniversiteliye çok kızıp neden elini uzatmıyorsun dedi üniversiteli vatana faaliyet yapmamış kişinin elini sıkmam dedi.Sonra sen bana vatan haini mi diyorsun diye üniversiteliye senin anan ,baban,ecdadın vatan haini dedi.

Ne oluyoruz ya ne oluyoruz sayın bakan sürekli el sıkmalara alışınca birden eli boş kalınca niye bu kadar sinirlendi size karşı tek bir hakaret içermeyen bu üniversiteli arkadaşımıza siz olayı büyütüp kendi kendinize gelin güvey olup, siz bana vatan haini mi diyorsunuz diyerek üniversiteli arkadaşımıza birden olmadık bir tavırla karşılık vermeye başladınız anlayacağınız sayın bakan olayı olmayan şeyler üzerinden yola çıkarak büyüttü ki üniversiteli arkadaşa olan sinirini yatıştırabilsin.
Bu arada da korumaların hiçbiri bu tartışmanın başlarında üniversiteli arkadaşa müdahale etmedi niye çünkü herkese göre bu gayet normal konuşmaydı ama ne hikmetse üniversiteli arkadaş sayın bakana hakaret etmiş Allah Allah ne kadar enteresan.

Son söz sayın halka sesleniyorum oyunuzu bazı partilere verdiysenizde göreviniz sona ermedi daha niye mi?
Çünkü oy verdikten sonra çenenizi kapatacaksınız.Yoksa hapislerde sürünürsünüz çünkü sizin elinizde güç yok siz bakan değilsiniz oturun oturduğunuz yerde..

Hiç yorum yok: