8 Temmuz 2007 Pazar

Ekonomi Yazarları

Çoğu popülist inanın çoğunun Seda Sayandan farkı yok.Yani rakamlarla geleceğe dair tahminde bulunuyorlar halkımız ne bilsin herkes iktisatçı mı ekonomix gibi hocalarım ve ekibi meydanı boş bırakmıyor okuyorumda yazılarını meger resmen sayılarla uyutuyorlar bizi.

Ulan ne yapıyorsunuz yanlış tahmin etmekten başka ne işe yararsınız halkı yanlış yönlendirirsiniz çıkarsınız ekranlara şov yaparsınız bizim halkta meğer ne çok şey biliyormuş desin değil mi valla yazık ben bu duruma feci şekilde kıl oluyorum..

Ekonomitürk blogunu mutlaka ama mutlaka takip edin ekipteki herkes boşboğaz ekonomi yazarlarına pabuç bırakmıyor hepsine sonsuz kere teşekkürler.

1 yorum:

Özkan D. dedi ki...

Emrahcım merhaba,

yıllık iznimdeydim, senin ve arkadaşının mailini gördüm ama kısıtlı zamanımda cevap veremedim, işyerinde de internetimizde çeşitli blokeler var, kısa zaman içinde size cevap yazacağım, yardımcı olacağım için mutluyum, görüşmek üzere..