10 Kasım 2007 Cumartesi

Ah Yaşar Erdinç Ah..

"İnsanları kandırmaya gerek yok piyasaların bu kadar bozuk yatırımcı psikolojisinin belirsiz olduğu bir dönemde hiçbir yatırımcının bu öneriyi dikkate alıp 3,30 altından Logo hissesi alacağını ben tecürbelerime dayanarak iddia ediyorum almamıştır.Çünkü Logo hisse senedinin 3,30 altı seviyesine düştüğü zamanki durum piyasaların bozuk olduğu dönemlere denk geliyor."

Yukarıda Balan bey'in kandırmaya gerek yok demesi üzerine Facebookta Yaşar Erdinç'in öğrecileriyle rol olsun diye ders çalıştıkları resmi buldum resim aşağıda çok hoşuma gitti;

Keşke benimde böyle hocam olsaydı herşeyde iyi rol yapan bir hocamın olmasını çok isterdim.Bu resimin altında Yaşar hocamın yazısı var dikkatimi çekti yazı şöyle;

"Aslında bu fotoğrafta ciddi birşey falan yapmıyoruz. Sadece rol yapıyoruz. Bu fotoğraf herhalde ekonomi ve finansta olmasa da hepimizin bir dizide oyuncu olarak çok başarılı olacağını kesinlikle gösteriyor. Bir konuyu bu kadar meraklı dinleyen öğrenciyi ben nereden bulacağım :)) Derslerde konsantrasyonu düşürmeyeyim diye bir tek sıraların üzerine çıkmadığım kalmıştı. Onu da resmetmişler. :))"

Bence hocam siz finansta da iyi rol yapıyorsunuz vallahi benim suçum yok Balan bey öyle diyor.
Buradan Yaşar hocama sonsuz saygılar sevgiler...Her ne kadar eleştirsemde yatırımcıya burnu havadan bakmıyor.Elbette eleştireceğiz beni de eleştirin Balanı da biz eleştiriye açığız hocam..

Sizlere son olarak Yaşar hocamın ders anlatış şeklini göstereceğim masaüstünde;

Hiç yorum yok: