14 Aralık 2007 Cuma

Sevgili Güncel Analiz Blog Yazarlarına

mk_trader nerelerdesin seni bekliyoruz hadi yazılarını yaz bizi meraklandırma :-)VOB nedirle başlarsan şahsım adıma çok sevinirim çünkü merak ediyorum .

Balan Bey sevgili başyazarımız yazılarına devam ediyor teşekkür ederiz.

Ali Beyler en son çekle ilgili yazı yazdı ben çok bilgilendim bu konular çok ilgimi çeker malum hayatta başımıza gelebilir farklı durumlar...Yazılarının devamını bekliyoruz Avukat Beyden:-)

Ceren hanımlar hayata dair sımsıcak yazılarına devam ediyor...

Serhad aa abi ya çok fazla ders almışın yorma kendini Ocak ayında seni tekrar burada göreceğiz.Ayrıca senle ilgili güzel başarılar duydum seninle paylaşacağım:-)

Hey demokrat bugünlerde kendini aşk hayatına verdi siyaseti unuttu ben onu bir güzel uyandırırım aşk hayatından:-)

Muor (Muhammed Ordu) sana torpi geçiyorum sınıf arkadaşımsın ama ilk yazını merakla bekliyorum.

Son olarak Beyazfil yani Cem onunla tanışmamız çok hızlı oldu ama ileride kariyer düşüncelerimiz nerdeyse aynı o da benim gibi finansa düşkün :-)Fikirlerini bizlerle paylaşacak kendisine şimdiden teşekkür ederim.

Sevgili Güncelanaliz blog yazarları hepinize teşekkür ederim.

Hiç yorum yok: