5 Şubat 2008 Salı

Erhan Göksel : Ekonomik Kriz Dünya'da Deprem, Türkiye'de Tusunami Etkisi Yaratacak

İçerik;
  • Amerikan borsalarının Pazartesi kapalı olması neleri değiştirdi?Fed 08:30 'da niye 0.75 puan faizi aniden indirdi?
  • Amerikan ekonomisi her yıl büyüyor da peki Amerikan sanayisi büyüyor mu her yıl %1-3 küçülüyor?Halkı borsada manipüle edip soyuyorlar dikkatle beni dinleyin...
  • Bu kriz kurgusal bir kriz mi?
  • Bush Türkiye ile ilişkilerimizi yeniden gözden geçireceğiz dese dolar bir gecede 3 ytl olur.Peki neden?
  • Teknolojinin aşırı gelişmesi paranın sirkülasyonunu sağladı peki bu neleri doğurdu?
  • Citi group ,J.P.Morgan dünya kadar zarar ederken para nereye gitti?General Electric kriz zamanında şimdi 22 milyar$ kar etti peki bu çelişki niye?
  • Dünya kapitalizmi artık paylaşıma gidecek.
  • Çinde niye borsada %20 vergi alınmaya başlandı?
  • Başbakan Davos'a niye gitmedi?
  • Televoleci,iktisatçıları okumayın!

Videosu için tıklayın...

Bakınız Akp ekonomi politikaları üzerine nerdeyse yazı yazmadım,çok az eleştirdim ama maalesef insan,geçmişte çok isabetli tahminler yapan ve çok mantıklı söylemlerde bulunan Erhan Göksel gibi bir insanı dinleyince,dediklerini mantık süzgecinden geçirince bir anda neyin ne olduğunu anlıyor.

4 yorum:

piti dedi ki...

emrah videoyu ağzım açık dinledim.. gerçekten hala uyuyanlar varsa bu yazıları okuyup söylenenleri dinleyip uyansınlar ..
herşey şaka gibi :S

Investor dedi ki...

Evet piti gözüme uyku girmiyor durum gerçekten çok kötü.Blogumda akp'nin ekonomi politikalarıyla ilgili herhangi bir yazı yazmadım bekledim sabrettim ama maalesef durum vahim.

Bunalr gerçekler ve insanlar bu gerçekleri görmüyor çok yazık gerçekten yazık.

piti dedi ki...

valla benim de sinirlerim bozuldu..bence bu konularla ilgili daha çok kitlenin bilgisinin olması şart..

bunun için elimizden ne gerekiyorsa yapmalıyız diye düşünüyorum..

Investor dedi ki...

Evet elimizden geleni yapmamız gerekiyor.Artık şu sürü pskolojisini kırmamız gerekiyor.

Sürüden ayrılma zamanı diyorlar ya aynen öyle..