6 Temmuz 2008 Pazar

BEN SENİ SEVDİM…

Ben seni sevdim,
Saçlarının rüzgârda savrulmasını,
Gözlerinin rengini,
Senin bana bakışını sevdim
Senin o tatlı gülüşünü,
Gülerken etrafına bakıp,
Utanarak elinle ağzını kapatmanı sevdim
Yalnız kaldığımızda kahkahalar atmanı sevdim
Çay yudumlarken yüzünü benden çevirmeden
Etrafını seyretmeni sevdim

Ben senin küsmelerini sevdim
Senin suskunluğunu
Senin kırgınlığını sevdim,
Ben seninle konuşmuyorum,
Artık sana küsüm deyişini
Biraz sonra gelip
Ben sana küsersem
Gerçekten sende bana küser misin? Demeni sevdim

Ben senin kararsızlığını sevdim
Bir şey yaparken bunu yapacağım deyişini,
Sonra vazgeçip
Hayır, böyle yapacağın
En iyisi eskisi gibi yapayım
Sonrada bana dönüp
Sen söyle nasıl yapayım demeni sevdim

Ben senin beni sevmeni sevdim
Saçlarıma bakınca
Bugün taramamışsın
Dur sana düzelteyim demeni
Ellerinle saçlarımı düzeltmeni sevdim
Dirseklerini masaya dayayıp
Çeneni ellerinin üstüne koyarak
Bana bakarken hayallere dalmanı sevdim

Senin sorular sormanı sevdim
Bil bakalım bugün ne oldu diye söze başlamanı
Bana bilmeceler sormanı
Gözlerim ne renk deyişini
En sevdiğin yemek hangisi
Bil bakalım dün akşam rüyamda ne gördüm,
Diye sormanı sevdim

Ben senin konuşmanı sevdim
Konuşurken yüzüme bakmanı,
Bana hayallerinden bahsetmeni sevdim,
Bana olaylar anlatmanı,
Anlatırken bazen heyecanlanmanı,
Bazen hüzünlere boğulmanı sevdim.


Ben senin sesini sevdim,
Dur sana bir şarkı söyleyeyim demeni,
Söylerken şarkıyı yarıda kesip,
Gerçekten sesim güzel mi?
Bu güzel değil,
Sana başka bir tane söyleyeyim
Demeni sevdim.

Yolda yürürken koluma tutunmanı sevdim
Yoruldum işte, ne yapalım yaşlılık
Diye espri yapmanı sevdim
Senin sadakatini
Senin saflığını
İçindeki küçük çocuğu
Senin her şeyi sevmeni sevdim

Evet sevdim;
Sevmenin acı verdiğini,
Her sevenin sevilmediğini bile bile…

Ama şunu bil ki
Ben sadece ve sadece seni sen olduğun için sevdim

Sevmek bugüne kadar yaşadığım en güzel duygu
Biliyorum sende sevdin
Sen ne zamana kadar seveceksin bilmiyorum ama
Ben seni sonsuza kadar seveceğim
Hayal gözlümmmm…


e-mail:o.tuncay191@hotmail.com

Hiç yorum yok: