9 Temmuz 2008 Çarşamba

İÇİMDEKİ ÖZLEM

Ne güzel geçiniyorduk
Bize ne oldu söyle
Hep beraber ağlıyorduk
Bize ne oldu söyle
Okudum birer birer
Yazdığın mektupları
Hep aynı Sözler
Hep bi kaçış satırları !!!!!!

Bütün aşkın sevgin bumuydu
Yaşananlar birer oyun muydu?
Avucumda gül diye bana verdiğin gülün dikenlerini sakladım
Senin sevgin bir yalan mıydı?
Bu deli sevdayı ben sende öğrendim
Her deniz bir martı,
Her rüya bir uyku,
Her nota bir şarkı,
Her mezar bir ölü,
Her ağaç bir kök bulurda ben başka bir seni bulamam
Seni uçsuz bucaksız bir okyanusta
Doğan güneşte, geceleyin parlayan ayda ve
Denizlerin o mavisinde buldum.
Ancak gece doğabilecek bir güneşte kaybedebilirim seni.


Öyle zor ki düşüncelerimi söyleyememek,
Öyle zor ki gece uyumadan hep seni düşünmek,
Gözlerin dolarsa bir gün, bil ki ben seni anıyorum.
Kalbin yanarsa bir gün, bil ki ben ağlıyorum.
Bir gün ağlamak gelirse içinden, bil ki bende YAŞAMIYORUM
Öyle zor ki gözlerine bakıp ta seni seviyorum diyememek.


SERÇE

e-mail:o.tuncay191@hotmail.com

Hiç yorum yok: