1 Temmuz 2008 Salı

Borsanın Rating Canavarı Sözde Kral Yaşar Erdinç

Yaşar Erdinç kendi sitesinde hergün İmkb,Dow Jones ve Doların teknik analizini yapar, vaktim oldukça takip etmeye çalışırım.Teknik analiz yönünden sağlam bir alt yapısı var fakat Yaşar Erdinç'in bir gün bile hiç korkmadan borsa yükselecek dediğini duymadım.Sürekli düşüşe oynayan bir insan ve bu aralar borsa düştüğünden kral oldu sözde kral.

Bu adam işine göre konuşuyor.Kendisi orta ve uzun vadecidir kısa vadeden nefret eder borsayı oyun zannedenlerden de nefret eder.Şimdi üzerinde durulması konular?

Yaşar Erdinç resimde gördüğünüz röportajda seans izleyen kişiler kaybetmeye mahkumdur diyor sorulması gereken 30 dk'da bir sitesinde teknik analiz yapıyor bu ne tezatlık.

İkincisi kaybetmeyen formülleri yapmış kitabını da çıkaracakmış bir zamanlar şimdi portföyünde çok çok çok uzun vadeli dört hisse can çekişiyor ee kaybetmeyen hisselerden faydalansak diyordum bay Yaşar Erdinç.

Ne yapmaya çalışıyor anlamıyorum.Borsa oyun değil diyor teknik analizlerle cambazlık yapıyor.Bu adamın sitesini takip ediyorum ya bana en ufak bir katkısı yok ee bu adam kim o zaman ya?Sıradan bir yatırımcıdan tek farkı sitesinde düşüşe oynayan yorumlar yazması mı?

Yorum sizin..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

çok uzunca zamandır borsanın içindeyim ,bu yaşar erdinç olsun bi de bunun öğrencisi yiğit bulut olsun pek numara yok bunlarda.yazdığın gibi sürekli düşüşe oynarlar.eee borsadada maaşallah çıkışlar kısa ,düşüşler çok uzun zamana yayıldığı için hep bilen durumunda olurlar.valla ben zaten onu bunu bilmem bir EGUN AMCA var pek fazla yazmaz.bir zamanlar plato forumda,sonra ahmet mergen sayfasında yazardı,sonrada borsamuhabbet diye hatırlıyorum bir sitede yazıyordu.adam sanki borsanın grafiğini çiziyordu.bir altın grafiği vardı ,hiç şaşmaz 100 de 100 isabet.inanılmaz bir adam.sanırım borsadan da köşeyi dönmüş artık zevk için yapıyor bu işi.bulabilirsen forumlarda çok faydalanabilirsin.benim borsa alt yapımı onun yazıları oluşturdu.ama çok fazla yazmaz.gelir foruma borsa şuraya kadar çıkacak der gider ,uzun zaman sonra gelir borsa şuraya kadar düşecek der gider ve zamanı gelir borsa egun amca nın dediği yere düşer.ayrıca müthiş parite yorumları vardır.tam isabet.o her zaman derdi zaten yorum falan hikaye aslolan kazanmaktır borsada diye.

Investor dedi ki...

Yazınız için teşekkürler.

Egun Amca hangi forumda hangi sitelerde yazmaktaydı kaç yıl oldu en son gördüğünüz..

Bu konuda bilgiler alabilirmiyim

Bu arada borsaseans.com forumumza üye olmanızı isteriz.

Teşekkkür ederim