26 Temmuz 2008 Cumartesi

Kalamara Cevap

Vkfyt Al Zengin Ol başlıklı yazıma Kalamar adlı okucumuz yorum yapmış.Yorumunda benim teknik ve temel analize bakıp susmamı söylüyor.Bunun yanında ben zarar etsem paramı sen mi vereceksin cinsinden laflar etmiş daha birçok şey mevcut.Şimdi benim cevaplarıma gelelim.

Ben burada orada destek burada direnç adı altında diğer bloglardaki gibi tonlarca küçük yatırımcının anlamadığı çok yazı yazan adamlar gördük.Adam hisse tahmini diye 10-15 tane hisse önümüze koyuyor sonra bir ay geçiyor başka hisseler söylüyor.Adamın ne yaptığını hisseleri ne olmuş sorgulayan yok.

Adam gibi çık portföyü oluştur herkese benim gibi göster.Biz ne yapıyoruz söylediklerimizi arkasındayız öyle tonlarca hisse senedi ortaya atıp okuyucuya bırakanlardan değiliz.Neymiş okuyucu bir haklı iki haklı zaten anlar demiş.Kardeşim ben hergün buraya hisse senedi yazarsam elbette haklı olurum.Merak etmeyin diğer kazanç sağladığımız hisselerde susmuştuk ve bazılarının ağızlarının payını vermiştik.

Kaç kişi erkek gibi çıkıp portföyünü gösterebiliyor.Şunu aklınıza koyun ben önerdiğim hisselerin çoğu portföyümde dahildir.Başkaları gibi olmayan hisselerle teknik analiz cambazlığı yapmam.

Onun için hissenin arkasındayım.Bir de 0.6 olur demiş sonra 2 olur o zaman sen mi haklı çıkacan.Sana kim dedi 0.6 olacağını ,birileri söylediyse açığa satış yap.0,6 ya düşecek hissenin benim portföyümde işi olmaz.

Sizin mantığınızla borsada herkes kazanır ne de olsa hisse düşsede elbet aldığınız maliyetin üstüne çıkar.Sen açıkça portföy sunan kaç kişi var bana onu söyle.

Ben kendimden yola çıkarak birşeyler yapıyorum yatırımcı açık olacak net olacak belli bir disiplin,plan içerisinde okuyucularına yatırımlarını sunacak.Her kafası estiğinde hisse yazan tiplerden emin olun insanlar hoşlanmıyor.Daha verilecek cevap çok ama cevabı kimileri veiyor zaten.

Hiç yorum yok: