23 Kasım 2008 Pazar

CEP NUMARASINI TAŞIYANLARIN KAZIĞINI KİM YİYECEK BİZ SİZ...

Değerli Tüketiciler
Cep numarasını 0505 ten 0 533 e taşıyan bir arkadaşınızı aradınız, siz o nun 533 olduğunu sanıp aradınız uzun uzun konuştunuz ama aslında bir 0 505 ve faturanız bilmeden kabardı.

Telefon şirketlerinin bu iş için bulduğu çözüm yalnızca bir iki " dıt " sinyali... Ama bunu bilen de olacak bilmeyen de.
Bu yüzden kazıklanmamak için " sayın abonemiz bu aradığınız numara başka bir operatöre aittir farklı fiyatlandırılacaktır " şeklinde bir sözlü uyarı gelmesi için mücadele edelim. bu maili herkese yollayarak haklarımıza sahip çıkalım...-- TÜKETİCİYE DOĞRU BİLGİ HER TÜRLÜ TİCARİ POLİTİK ÇIKARI OLMADAN TÜKETİCİLERE BİLGİ VEREN BİR MAİL GRUBUDUR.LÜTFEN MAİLİMİZİ DİĞER İNSANLARI DA BİLGİLENDİRMEK VE HAKLARINIZA SAHİP ÇIKMAK İÇİN LİSTENİZE GÖNDERİNİZ. TEŞEKKÜR EDERİZ.

* * *
Geçenlerde e-mail adresime bu mesaj geldi. Düşündüm de acaba biz millet olarak nereye gidiyoruz. Aniden aklıma eski günler geldi.
Hani kaldırımda masa kurulup ta gelip geçene kredi kartları verildi ya, daha sonra ne oldu.
Her gün intihar, bonalım ve benzeri haberlerle Türkiye sallandı.
Millet perişan oldu,
Her gün haciz memurları iş başındaydı.

Şimdi bunun ne alakası var diye düşünüyor olabilirsiniz. Ama numaranı al gel kampanyasının başlamasından sonra telefon şirketlerinin vatandaşı faturalı hatlara yönlendirmesi kafalarda soru işaretleri yaratmaya başladı. (günde bir YTL ye şebeke içi dilediğin kadar konuş, ayda 12,5 YTL ye şebeke içi dilediğin kadar konuş, faturalılar haftada 2 gün bedava konuşuyor) gibi her telefon şirketinin ayrı bir tarifesi ortaya çıktı. Tabii bedava sanıp ta ne yapılacak laf uzatılacak nasıl olsa parası sabit diyerek bol bol konuşulacak. Neden sürekli faturalılar bedava konuşuyor da kontörlü olanlara bir şey düşmüyor. Maksat milleti oraya yönlendirmek. Ama sonuç ne olacak? maalesef haciz memurlarının gelmesiyle son bulacak.

Biz burada çok şey mi istiyoruz?
Tabii ki hayır!...
Sadece ve sadece tüketiciye doğru bilgi adı altında dağıtılan e- mail de de dile getirildiği gibi sadece ve sadece " sayın abonemiz bu aradığınız numara başka bir operatöre aittir farklı fiyatlandırılacaktır " şeklinde bir sözlü uyarı gelmesini istiyoruz. Bu da bir tüketici olarak bizim en doğal hakkımızdır.

2 yorum:

Tuvana dedi ki...

Geçenlerde tv de bu numara taşımayla ilgili ( hangi operatör olduğunu hatırlamıyorum )bir sorumlu "aradığımızda farklı operatör ise bir iki dıt olacak sözlü olarak bunu yapmamız kullanıcıyı rahatsız eder" gibi bir açıklamada bulundu.Bu beni pek tatmin etmedi siz tatmin oldunuzmu? Kendilerini düşünüyorlar bizi düşünen yok,olan bize olacak.

Osman TUNCAY dedi ki...

tabii ki tatmin olacak değiliz. bizi düşüneceklerse başka bir konuda düşünsüzler. hiç merak etmesinler bu konuda rahatsızlık duymayız dimi. ne yazık ki ayda bu kadar ödeyeceksiniz diyorlar ama fatura çok kabarık olacak bunu göreceğiz.