14 Aralık 2008 Pazar

Aşka Geri Dönüş Yolu

Hugh Grant & Drew Barrymore oynadığı Söz ve Müzik filmini izleyenler "Way Back İnto Love( Aşka Geri Dönüş Yolu) " şarkısını bilir. Sözleri gerçekten çok güzel. Etrafıma baktığımda herkes aşkı arıyor ama kimse gerçek aşkı bulamıyor. Çok mu şey bekliyoruz karşımızdan ya da çok mu kaptırıyoruz kendimizi bilmiyorum çünkü bende aşkı bulamadım. Hep buldum zannederken kaybediyorum.Herşeyin güzel olacağını ümit ediyorum..

Bir arkadaşımı askere yolladım bugün. Bazıları da dün gitti.İçimde bir burukluk var bu nedenle.Sağsalim dönersiniz inşallah...

Neyse işte şarkının türkçe sözleri ( eğer bulabilirseniz şarkıyıda dinlemenizi öneririm ) :

Üzerimde gölgelerle yaşıyordum
Yatağımın başucunda bulutlarla uyuyordum
Çok uzun süredir yalnızım
Geçmişe hapsolmuşum, ilerleyemiyor gibiyim
Bütün umut ve rüyalarımı saklamıştım uzak bir yerlere
Belki bir gün tekrar onlara ihtiyaç duyarım diye
Yalnız kalmak için vakit ayırmıştım
Zihnimin köşelerinde boş yerler temizlemeye
Tek yapmak istediğim aska geri dönüş yolunu bulmak
Yaşayamam ben geri yolumu bulamadan aşka
Bakıyordum ama yıldızlar parlamayı reddediyorlardı
Arıyordum ama belli ki işaretleri göremiyordum
Dışarıda bir yerlerde olduğunu biliyorum
Bir yerlerde ruhum için bir şeyler olmalı
Birilerini arıyordum, bana ışık tutacak
Ama basit birisi değil, sadece geceyi atlatmamı sağlayacak
Biraz yardımın faydası olurdu
Ve önerilerinize açığım
Bütün yapmak istediğim, geri dönüş yolunu bulmak aşka
Yaşayamam aşka geri dönüş yolumu bulamadan
Ve eğer açarsam kalbimi tekrardan
Ki yolun sonunda benim için orda olacaksın
Sanıyorum
Gerçek olduğuna inanamadığım anlar var
Ya da benden başkası öle hissetti mi emin olamadığım
İlhama ihtiyacım var bir başka pazarlığa değil
Bütün istediğim geri dönüş yolunu bulmak aşka
Yaşayamam aşka geri dönüş yolunu bulamadan
Ve açarsam kalbimi sana
Biliyorsun ki sonunda ben senin için orda olacağım
Ve eğer baştan başlamama yardımcı olursan

Ne yapmam gerektiğini göstereceğini umuyorum

1 yorum:

Joaquin dedi ki...

Wondering if anything will go right
Or will you dance with me tonight