9 Aralık 2008 Salı

Hedef:Borsada Kaybettiğimden Daha Çok Kazanmak

Öncelikli olarak Demokrat din sömürüsü yapıyorsun ama olsun bende senin ve tüm Güncel Analiz blog okuyucularının ve Ekonomitürk yazarı Barış'ın bayramını kutluyorum.

Bildiğiniz üzere borsaya çok sert bir biçimde 23 Temmuz 2007 sabahı girmiştim.Bu tarih size birşey hatırlatıyordur sanırım.Ben borsada işlem yaptıktan sonra biraz toparlanan borsa sürekli aşağıya doğru yön çizdi.Bu ortamda borsada kalıpta çok ani hisse yükselişleri dışında zarar etmeyen bir Allah'ın kulu yoktur.Yapılacak tek şey vardı oda zararı en aza indirebilmekti.

Maalesef ben borsaya çok kötü şartlar içinde girdim ve bu krizin beni bulması açıkcası beni epey yıprattı ama bunlardan da epey dersler aldım.Elimde az da olsa vkfyt hisselerini tutuyorum.

Şimdi artık borsada yatırım yapmanın zamanı geldi.Artık azar azar Garanti Bankası almayı 2 yıl dalgalanacak piyasada elimden geldiğince mal toplayıp sonraki 3-4 yıl sürecinde hisselerimi satmayı ve böylece borsada zarar ettiğimden çok kar elde etmeyi düşünüyorum.

Kendi açımdan hayırlı olsun diyorum.Ara sıra bu alımlardan bahsedeceğim.

Çünkü bu kriz kötü anıları kapatmak için güzel bir fırsat..

Hiç yorum yok: