30 Haziran 2009 Salı

Finans Alanında Kariyer Üzerine Yapılan İlk ve Tek Kişisel Site : Finans Kariyer

Dikkatimi çeken finansla ilgili kariyer yazılarıma gerek yeni mezun olsun gerek öğrenci gerekse deneyimli insanlardan çok yorum gelmesiydi.Bu konuda sanırım internet üzerinde doyurucu bilgilerin bulunmadığını hep sıradan klişeleşmiş bilgilerin varlığını hissettim

Bu yüzden finans üzerine hep sevgili abim Özkan Düzgün ile kariyer konularında konuşurum gerçekten çok yardımcı oldu kendisine buradan bir kez daha teşekkür ederim.

Bu konuda bilgi sahibi olmak isteyen kişiler çok şanslı çünkü Özkan Düzgün artık yeni FİNANS KARİYER adlı bloguyla finans üzerine kariyer ile ilgili doyurucu ve çok farklı yazılar yazmaktadır.

Bu konuda ilgisi olan herkesin mutlaka takip etmesi gereken siteye buradan ulaşabilirsiniz.

FİNANSKARİYER-Özkan DÜZGÜN

2 yorum:

Özkan D. dedi ki...

emrahcım mahcup ettin cok sağol,
senle uzun zamandır tanışıyoruz ve yine bu bloglar sayesinde.. yeri geldi ben de sana cok sey sordum,
bu bloglar sayesinde faydalı dostlukların devamı gelir umarım..

mühendisler ve finans kariyeri üzerine bir yazı yazmak istiyorum yakında, biraz araştırma yaparak.
görüşmek üzere..

Adsız dedi ki...

selam ben senay, gercekten super bir blog, eger facebook veya twitter varsa eklemek isterim...