22 Mart 2007 Perşembe

Cumhurbaşkanlığı Seçiminde Usandıran Kısır Döngü ve Medya Gerçeği


Cumhurbaşkanı kim olacak?Bu başlığı hemen hemen hergün televizyonlarda gazetelerde görmek mümkün.Ben birşey diyecem, kusura bakmayın artık bu haberlerden çok bıktım hep kısır döngü içerisinde haberler veriliyor yok aday x olacak yok akp'nin yaptığı ankette şu şu adaylar var.Bu arada halkta aday z'yi istemiyor.Görüldüğü üzere üçten fazla değişken var hergün daha da fazla artıyor.Anlamadığım bir nokta bunların hepsi kesinleşmemiş adaylar yani varsayım.Başbakanda zamanı gelirse açıklarız dedi ve varsayalım açıkladı aday Q olacak dedi.Size sorarım hani diğer medyanın bahsettiği diğer adaylar.Ya medyaya sesleniyorum amacınız ne?Kafamı ütülemek!Ben bıktım bu haberlerden ve de okumuyorum , halkımızda okumasın.Yani bu konuda hiç mi haber yapılmasın diye soranlara cevabım, elbette yapılsın.Ama artık iş çığrından çıktı.Medya gücünü burada da gösteriyor isteyen istediği kişinin ön plana çıkmasını sağlıyor çoğu çıkar peşinde.Oturalım yerimizde ,zamanı gelince herşey öğrenilir o yüzden medyanın bazı saçmalıklarına katlanmayalım lütfen!

Hiç yorum yok: