2 Mayıs 2007 Çarşamba

23 Nisan ve Ütü


Çoğunuz 23 nisan ve ütü arasında bir ilişki kuramadınız doğal olarak anlatayım o zaman bu ilişki neymiş?
Malum 23 nisanda birçok okulda etkinlikler düzenlenir.Bu etkinliklerden bir tanesini de Denizli ilinin köy okullarından biri yapmayı düşünmektedir.Yalnız bu okulda okuyan öğrenciler gerçekten fakirdir.2000'li yıllarda hala bazı küçük öğrencilerimiz kırmızı kalemin ne olduğunu bilmemektedir.Hatta bu okulda öğretmen öğrencilerine kırmızı kalemi gösterdiğinde öğrenciler çok heyecanlanmış evet 50 yıl öncesinden bahsetmiyorum şu zamanda hem de Denizli gibi gelişmekte olan bir ile ait köy okulunda oluyor bu olay.Sınıfımdaki bir arkadaş bu okulun 23 nisan için etkinlik düzenleyeceğini ve bir de çekilişin olacağını buradan gelen gelirle öğrencilere yardım edileceğini söyledi.Bir bilet 1 ytl idi.Bende 1 ytl de olsa onlara yardım etmeliyim dedim ve çekiliş kuponundan bende aldım.Sonra epey bir zaman geçti ben tabiki bu arada unuttum bu çekilişi.Sonra arkadaşlar Emrah sana bir haberimiz var dediler sana çekilişten ütü çıktı dediler bende biraz şaşırdım tabiki.Aslında hediyenin bir anlamı vardı onlara 1 ytl yaptığım yardım karşısında beni bu hediyeyle ödüllendirmeleriydi.Gerçek hayatta da böyle değil midir yaptığınız ufak iyilikler gün gelir dağ olur karşınıza çıkar.Sonra bende annemi aradım olayı anlattım anneme ütüyü ne yapıyım dedim annemde Kayseriye geldiğinde eve getirirsin dedi:)İşte 23 nisan ile ütü arasındaki bağı gördünüz.

Hiç yorum yok: