14 Temmuz 2007 Cumartesi

Zihniyete Bak..

Oks sınav sonuclarında yine yanlışlık var ben zaten doğru oldugu bir yılı hatırlamakta güçlük çekiyorum.Biliyorsunuz bizim insanlarımızın çoğu YÖK'e tepkilidir.Azcık burdaki tepkiyi oks sınavlarından oluşan hatalardan dolayı MEB'e(Milli EğitimBakanlığı) yapsa objektif bir değerlendirme olacak ama nerde???

Bir gazetenin internet sitesi oks okul puanlarının yanlış hesaplanmasıyla ilgili haber veriyor altında bir vatandaşın yorumu şu: "İşi bilmeyen yökle ancak bu kadar olur zaten. ."

Bu cümle üzerine hiçbirşey söylemiyorum kardeşim YÖK'e olan haklı tepkini bir de MEB'e göstersene ,insanlarımızın bu örnekte de olduğu gibi birebir MEB bakanlığından kaynaklanan sorunların YÖK'ten kaynaklandığı şekilde düşünmesi ne kadar da acı.

Üstüne basa basa söylüyorum ben YÖK'ü savunan bir insan değilim MEB yaptığı yanlışlara göz yuman bir insan da değilim.YÖK' te oluşan hatalar fırtınalar koparırken MEB bakanlığın her sene oluşturduğu daha büyük hatalar ne hikmetse pek bahsedilmiyor çünkü halkımıza MEB bakanlığının hep iyi taraflarını kanalize ettiriyorlar.Zaten Milli Eğitim Bakanlığı'nın milli kelimesi kalmamıştır.Milli olan bir kavram her sene yeni hükümetler tarafından değiştirilebilir mi?

Hiç yorum yok: