11 Aralık 2007 Salı

Cesaretin Varsa İsmini Belirtte Yorum Yap

En son Yaşar Erdinç'le ilgili yazıma birileri yorum yazmış ben az çok bunun kim olduğunu tahmin edebiliyorum.

Bana terbiye dersleri veriyor aptal dediğime alınmış ben Yaşar Erdinç'e değil portföyüne aptal diyorum.Açıkça bunu belirtmek saygısızlık oluyor da Yaşar Erdinç'in yaptıkları bana saygısızlık olmuyor sanırım. Ben kimseye en ufak kişiye yönelik laf etmem.Yahu şu medyada birbirini o kadar laf eden var.

Bu arada tehlikeli farkındamısın diye eklemiş acaba ne tehlikesi ölüm tehdidi mi nedir ?

Sayın okuyucular yorum yazarken lütfen isim belirtiniz.Ayrıca biz kimileri gibi şahsa hakaret etmeyiz yaptıklarını bazen sert dille eleştiririz.Her ne hikmetse eleştirdiklerimiz bize hakaret ettiniz demekte anlayamıyorum.

Ben saygılı bir insanım en zor durumda bile objektif olurum ve asla şımarmam ...

4 yorum:

Investor dedi ki...

Bay isimsiz ne güzel dimi tuzagı ma nasıl düştünüz.Ölüm tehdidi filan.Kusura bakmayın bu anlamı çıkaracak kadar salak değilim.Ama sizin yazıma cevap verebilmem için bu oyuna gitme gerekiyordu ve hemen atladınız sizi tebrik ediyorum.

Bu arada bu piyasada bunları demek tehlikeliymiş.Sayın isimsiz benim modelimde hissenin de teknik analizinde önemi yok.Bende bu piyasada diyorum ki ben kaybetmem.Yeni modelimi uygulayalı 2 hafta oldu.Eski hisselerime yeni model anlayışımla yola çıkarak alım satım yapacam.

Ayrıca hala korkak bir şekilde isim belirtmiyorsunuz.Ama ben sizi tahmin edebiliyorum.

Investor dedi ki...

Pınar çok haklısın.Gerçi son mailinde seninle artık kontagı kesecem dedi.

Görüyorum da pınar sanırım senin bu tip yorumcular kontagı kesmiyor seninle:-)

Bu konuda şanslıyım sanada böyle kontagı kesebilen yorumcular kısmet olur inş.:-)

zoece dedi ki...

Walla Çok haklısın be kardes
www.sosyalimleme.com

Adsız dedi ki...

ilginç