1 Ocak 2008 Salı

İnanamıyorum Büyük İkramiye 25 Milyon Bilyoner Yüzünden Göz Göre Göre Gitti..

İnanın büyük ikramiyeyi kazanan rakamları duyunca kahroldum yıkıldım ve moralimde çok ciddi bir şekilde bozuldu ve halada bozuk.Bilyonere etmediğim küfür kalmadı yazıklar olsun...

Olayı anlatıyorum sene 2000 yılıydı Kayseride ufacık bir dükkandan milli piyango bileti almıştım ve 1121937 nolu biletti.Ekran başında ailece yemek yerken çekiliş yapıldı tabiki bileti elime aldım 2000 yılından bahsediyorum.Son üç rakam canlı canlı çekilişi izlediğimde çıkmıştı ve bu benim piyangodan kazandığım en büyük ödüldü.Daha sonra 1121937 nolu bileti her yılbaşı aklıma geldiğinde unutamam bana sanki ayrı bir sihri vardı.Yılbaşında tabiki farklı numaralarla bilet aldım 2007 yılına kadar ama bana şans getirdiği için 1121937 nolu bileti unutamadım dedim ki yahu bu bileti bulabilirsem alacam dedim ama nerde?O numaralara sahip bileti bir daha bulmak güç.

2006 yılında bilyonerle tanıştım ve bilyoner üzerinden iddia oynuyordum.İşte sene 2007 yılına geldi bu sene 2008 yılı için yılbaşı bileti alayım dedim malum ikramiye 25 milyon.Daha sonra bildiğiniz üzere bilyonerden milli piyango alınıyordu hatta seçtiğiniz numaralara göre bilet alabiliyordunuz.

İşte ben dedim ki işte Emrah tam fırsatı o unutamadıgın rakamları 1121937 nolu bileti işte bilyoner üzerinden alabilirsin dedim ve sanırım Aralık ayının ilk haftalarıydı ve bilyonere girdim istediğim rakamları gidim yani 1121937 nolu bilet seçtim ama bilyoner vermedi sanırım bilet yok dedim o zaman bende buna benzer bir rakamlar giriyim dedim yalnız son haneleri değiştiriyim yoksa anlamı kalmaz diye kendime söylenip durdum ve bir daha rakamları girdim ve çok iyi hatırlıyorum çünkü ikinci olarak ve son defa girdiğim rakamlar 1121383 nolu biletti ve bilyoner bu bilet yok diye bana yine başka numaralı bilet girmemi istedi bende sanırım istediğim biletin serileri bilyonerde yoktur diye bilyonerden bilet almadım işte gördüğünüz üzere müthiş bir hayal kırıklıgı yaşıyorum keşke demek çok saçma ama insanda üzülüyor neyse herşeyin başı sağlık.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Yazacak yorum bulamadım. Büyük geçmiş olsun. Şansa bak arkadaş.

Ömer dedi ki...

yani hakikaten yazacak yorum bulmak güç... ))):

Investor dedi ki...

Kaçan balık büyük oluyor...Daha fazla düşününce işin içinden çıkılmıyor..O yüzden düşünmüyorum..

HouseMax dedi ki...

Troll resmen, bilyonerin reklamını yapıyor..