1 Ocak 2008 Salı

1 Ocak 2008 Portföy

Şu an portföyümde sadece tek bir hisse bulunmakta ,portföye eklenecek olan hisseler konusunda araştırma yapıyorum.Portöy başlangıç tarihi olarak yılın son işlem günü olan 31 Aralık 2007 tarihini belirledim.Her pazar günü portföy değerlendirilecek hisse alım satımlarında bloga yazı yazılacaktır.
Şu an 5 hisse ve %20 oranlarda portföyde düşünüyorum tabiki uygun hisse bulduğum takdirde.Başlangıç portföy miktarını kolay hesaplanabilirliği için 100 ytl olarak belirledim.Hisse alımı olmadığında nakitte paraya önem veriyorum.Nakitleri İş Bankası 801 A tipi likit fonda değerlendiriyorum.İlk tablo aşagıda yalnız başlangıç oldugu için karşılaştırılmalı grafiğe gerek duymadım.
Nakit kısmını bir daha belirteyim ani düşüşlerde alttan alım için 25,00 ytl'lik kısım mümkün oldugunca nakit olarak kalacaktır.


Hiç yorum yok: