29 Ocak 2008 Salı

Bu Adam Bu Parayı Hakketmiyor...


Bigpara sitesinde Fatih Terim'in maaşının Başbakanın,Cumhurbaşkanın maaşlarını solladığını belirten bir haber yapmış ve bir kişide habere yorum yazmış bu yazıya aynen katılarak aşağıda belirtiyorum.Bence en son yaptığımız milli maçtan sonra istifa etmeliydi.

"Olması gereken bu tabi

Ben haberin son kısmıyla ilgili olarak değilde ilk kısmıyla ilgili olarak yazmak istiyorum açıkçası.Bu benim arkadaşlarımla da çok tartıştığım bir konu.Tabi ki Allah herkese bin bereket versin gözümüz yok ama ben ne zaman bu konuyla ilgili tartışsam, Fatih Terim in ne kadar büyük bir isim olduğunu, milli takımın bir vizyon olduğunu ,vs vs gibi savunmalarala karşılaşıyorum.Yok avrupa da bu meblaaların da üstünde alıyorularmış. Peki şunu çok merak ediyorum ben mühendisim. Bizim mühendisimiz avrupadaki gibimi kazanıyor,doktorumuz,polisimiz,öğretmenimiz,emeklimiz %2 zam alıyo,işçimiz deseniz keza,ya bizimkisi kel başa şimşir tarak,tartışılacak tarafını bile bulamıyorum.büyük adamımızdır doğrudur,ama bu parayı alamayan kaç profesorumuz tübitaktan ayrıldı bunu duyanınız varmı aranızda, lütfen artık mantıklı şeylere yatırım yapalım, tabi ki ben Fatih Terim almasın demiyorum ama , o isme gelene kadar daha hakkettiğini alamayan adamlar var bu memlekette, sonra da çıkar yersiz yurtsuz tartışırız.Kaldı ki Fatih Terim in GS den ayrılışı gibi ben bir firmadan başarısız olarak ayrılsaydım 20 kat maaşla herhangi bir işe alınamazdım herhalde:) Yani değer yargılarımızı doğru yargılayarak bize getiri olarak düşünüp en mantıklı yerden ne zaman verim almayı düşünürsek o zaman kazanırız diye düşünüyorum. "Sensooy

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Birde başarılı olsak ne olacak bilmem. Adam ülkenin yarısını ister herhalde.