16 Temmuz 2008 Çarşamba

AŞK BU OLSA GEREK?

Gece saat 02.15 geçiyor uyuyordum aslında, ansızın aklıma geldin. nasıl oldu anlamadım birden kendimi yatakta otururken gördüm ürkmüş gibiydim. Biliyorum seni çok özlemişim uyurken de yine seni düşünüyordum. Ama böyle zamansız geleceğini ummamıştım. Şuan ne duygular yaşadığımı anlatamam saat gecenin iki’si ben uykudan ürkmüş gibi kalkıyorum. İçimde büyük bir sıkıntı senin yokluğun hançer gibi saplanmış yüreğime, uyumak istiyorum ama imkânsın uyuyamam, yüreğimde bir kopuntu var, bunu hissediyor ve seni düşünüyorum. Kim bilir belki sen şimdi tatlı rüyalardasın, beklide sende benden farksızsındır. Sende gece yarısı ansızın uyanıp benim hasretimi çekiyor, beni düşünüyorsundur. Belki…
Özlemek bu kadar acı bir duygumudur acaba, hasret denilen şey bu mudur? Bilmiyorum, Bilmiyorum çünkü daha önce hiç bu duyguları yaşamamıştım. Daha önce hiç bu kadar çaresizlik çekmemiştim,Daha önce hiç kimseyi özlememiş miydim acaba,Yoksa ilk kez mi özlem çekiyorum Hayır! ...
Ama ilk kez böyle oluyorAcaba bu nedir?
Acaba bu nasıl bir duygudur?
Aman Tanrım,
Daha önce hiç hissetmediğim, ya da hissedip te fark edemediğim bir duygumu acaba
Acaba yeni duygular mı keşfediyorum bilmiyorum
Evet, evet bu duygu öfke değil, nefret desem hiç değil, senden hayatta nefret edemem, özlem değil, hasret değil, sevgi değil, bunlarda daha yüce bir duygu olmalı, bu duygu özlem olamaz! … Çünkü defalarca özlem çektim, defalarca bir yüze hasret kaldım, defalarca sevdim, ama hiçbir güç gece yarısı saat ikiyi çeyrek geçe beni yataktan kaldırıp ta bilgisayar başına getirtemedi.

Tam emin değilim ama tahmin ediyorum, bu aşk olmalı, evet;

AŞK DENİLEN ŞEY BU OLSA GEREK! ...

Hiç yorum yok: