28 Temmuz 2008 Pazartesi

UMUTSUZ AŞKIM

Ey benim her akşam görüp te elveda bile demeden ardına bakmadan o sıcacık tebessümünü bana çok görüp meçhullere giden ……
Hayallerimin en doruklarında seninle el ele mutluluk sarhoşluğu içinde seninle iki kadeh içme hasretiyle belki olur diye başkasını alaylarına aldırış etmeden herkesin ayaklarıyla bir kenara atmak istediği, o umutsuz çaresiz haykırışlarını duymamazlıktan geldiğin sevginin nasıl yerlerde sürünüyor biliyor musun?
Ben derdimi kime anlatayım ki. Anlatsam bile anlarlar mı? ya ben bu hasretlemi ölecem. Bazen düşünüyorum da insanlar neden bu kadar insafsızlar bir türlü anlayamıyorum.
Oofffff aşkım ya sensiz ne yapacağım ya. Kim beni anlayacak. Kim senin gibi aşkım deyip bağrına basacak.
Oofooffofofof
Aşkım ya ne kadarda acısın. Bir o kadarda mutluluğumun abidesi. Baş tacım.
Hayatıma mana kazandıran dertlerimi ancak kim anlardı bilir misin?
Evet….
Nice sevdalar barındıran mutluluğa vesile olan barışın ve islamın simgesi cudim anlardı beni.
O temiz ve masum görünüşüyle sanki benimle konuşur ve hatta umut dağıtır herkesin yüreğini okşardı.
Kim derdi ki sevenler ayrılmaz diye ….
Bir saat önce mutluluktan uçarken bir saat sonra dünyanın en ızdıraplı insanı olacağımı nerden bilebilirdim ki her şeyden habersizce etrafa yaydığım gülücüklerin hepsinin yerini gözyaşı alacağını.
Ama aşkım bilir misin? Seninle olan her şey güzeldi. Mutluluğunla acınla umutlarınla ızdırabınla unutulmaz zamanlar yaşattın sen olduğun için her şey güzeldi. Her ne kadarda mutsuz olsam da. uzaklarda olsan bile yine de seni özleyeceğim. Çünkü sen hayatıma anlam katan en büyük değerdin.
Her şey güzelde en kötüsü nedir biliyor musun?
Dokunamadığım ellerin okşayamadığım saçların saramadığım beline ve hatta kokusuna hasret kaldığım tenine bir başkasının olması…
Of ya düşünmesi bile acı o zaman ölsem bile görmem.


Murat ALP

Hiç yorum yok: