31 Ekim 2008 Cuma

YENİDEN YAZMAK

Biliyorum bloğu çok ihmal ettim gerçi ilk başlarda yapmam gereken işler vardı ama işler bitti derken bu sefer moralim o kadar bozuldu ki iki kelimeyi yan yana getirip te bir cümle oluşturamadım. Adeta moral açısından eksi derecelere düşmüştüm. Gerçi değil bir şeyler yazmak, sürekli yazdığım sitelere dahi ne var ne yok diye bakamıyordum. Günlük olarak ziyaret edip takip ettiğim sitelerin isimlerini unutmuştum adeta. Ama şimdi bilgisayarın başına geçtim ve yazmaya karar verdim. Başarır mıyım bilmiyorum ama yazacağım çünkü yazmayı o kadar çok özledim ki, şimdi bilgisayarın içine düşecekmiş gibiyim. Aslında kendime tam olarak gelebildim mi daha emin değilim. Ama içimde yazmanın verdiği hafif bir mutluluk var. Şimdi yazmanın ne kadar güzel bir şey olduğunu daha iyi anlıyorum…

Hiç yorum yok: