31 Mart 2009 Salı

Ganyan Bayideki Ahmet Amca...

Ganyan bayideki Ahmet amca ile sohbet ediyoruz seçim öncesi dedikleri.(aynen aktarıyorum)

Emrah:Ahmet amca ne diyorsun?

Ahmet Amca:Yeğenim ben Akp'yi sevmem desteklemem fakat Chp'ye de vermem oyumu Akp'ye verecem.

Emrah:Neden?

Ahmet Amca:Ne yapıyım biliyorum Akp yiyor ama diğer partilerde zamanında yedi.Cumhuriyet diye diye evlendiğim gün ben yağ bulamamıştım.Hizmet yaptılar en azından Chp zamanında burasını pislik götürüyordu.

Burada ne a partisini destekliyorum ne de b partisini Ahmet amcanın dediklerini yazıyorum.Amca Akp'yi sevmediğini ama bu partiye oy vereceğini söylüyor.Biraz bazı şeylerin altını oymak lazım.

Dinini kullanıp bir yerlere gelenler gibi Atatürk'ü kullanıp hiç hizmet yapmayan toplulukta mevcut.Olaya tek taraflı bakmıyorum.Objektif olmak gerekiyor.

Tabi bunlar içinde hizmet var oy var mantığıyla gitmek zaten saçmalığı ta kendisidir.Ama unutulmaması gereken her Atatürk ismini kullanan insanların gerçekten çağdaş bu ülke için hizmet aşkıyla yandığını ben nerden biliyim.

Facebookta açılan gruplarda Atatürk yanlısı kaç insanın gerçekten Atatürk'ü tanıdığını ben ne biliyim?

Bu ülkede belki de şehit olan gençlerden Akp'ye oy verenler yok mu ?Yani bunlar Akp'ye oy verdi diye ülkenin bilmem şeyini çok değerli kılıyormuşta onun için mi gitti şehit oldu vatan için.

Facebookta olsun başka yerde bir Atatürk furyasıdır gidiyor bu grupların belki de hiçbirine üye değilimdir niye samimi bulmuyorum niye ben o şahısların Atatürk çok büyük liderdir sözlerinden başka bu ülkeye ne katmış bilmiyorum.

Samimiyet önemli,nasıl ki Akp'nin burs bağlayıp din imanla geçinen insanları olduğu gibi Chp'nin de burs bağlayıp karşımıza sözde Atatürkçü gençliği çıkarmasını da eleştirelim.

Bu ülkede din imanla bir yere gelenle Atatürk'ü ön plana sokup kalpazanlık yapanları da eleştirelim.

Kimse %100 namuslu numarasına yatmasın.

Bu blogda Akp'yi bazen agza alınmayacak laflar ettim ama bunun yanında Atatürkçülüğü kullanan zihniyetide eleştirmesini bilirim.

Atatürkçü geçinip Atatürk hakkında hiç bir bilgisi olmayan insanları ,nasıl din imanı kullanan insanları eleştirdiğimiz gibi eleştirelim.

4 yorum:

Her Yol Roma dedi ki...

hocam,

hep sölicem diyorum, şu "de" bağlaçlarının ayrı yazılması konusuna biraz özen gösterseniz diyorum.

saygılar.

Investor dedi ki...

Merhabalar

Sanırım bir yerde de bağlacınıbitişik yazmışım.Bu da dikkatsizliğimden olmuş olabilir.Diğer de'lerin dahil anlamında bulunduğu için bitişik yazdım.

Bu konudabaşka gözümden kaçan sizinde düzeltmek istediğiniz bir hata varsa lütfen belirtiniz.

Bu konularda çok hassasım yalnız yazıları bazen hızlı yazınca bu tip hatalar oluşuyor.

İlginiz için teşekkür ederim.

Her Yol Roma dedi ki...

Ayrı yazılması gerekirken bitişik yazılanları sıralıyorum;

Chp'yede vermem oyumu

hizmet yapan toplulukta

belkide şehit olan

değerli kılıyormuşta onun

grupların belkide hiçbirine

kalpazanlık yapanlarıda eleştirelim

Atatürkçülüğü kullanan zihniyetide

Saygı ve sevgi ile..

Tuvana dedi ki...

Emrah yazında çok güzel bir konuya değinmişsin. Son zamanlarda herkes ya hükümete karşı ya da hükümeti koruyor. Pek kimse olanları analiz etmiyor.Bunun için galiba insanların at gözlüğünü çıkarması gerekir.