23 Aralık 2009 Çarşamba

Dokunmatik eldivenler

Herkese merhaba :) uzuuuuun bir aradan sonra tekrar buradayım. Ailevi sebepler,özel sorunlar,okul bitirme telaşı, okul bitti iş arama telaşı,sıkıntısı, canımın istememesi vs. şimdi bir sürü şey sıralayabilirim. Neyse artık yazmak istiyorum.Hayat, gündem, okuduğum kitaplar, dinlediğim müzikler kısaca her şey hakkında yazmak istiyorum. Yazarak uzun zamandır beni hapseden sıkıntılı ruh halimi atmak istiyorum.

Bugün internette gördüğüm bir siteyi anlatmak istiyorum.Sitenin adı burada .Bu site ne peki dokunmatik eldivenler :) Hem de iki parmağında dokunmatik ekranlara rahatça hakim olabilesin diye iki minik silikon noktası varmış. Malum devir teknoloji devri. Çoğu telefonlar ve mp3'ler dokunmatik ekranlar. Kış vakti soğukta çıkar eldiveni dokunmatik ekranda işini yap sonra da tekrar tak. Ohooo bu soğukta uğraş dur. İpod'umu kullanırken evet bende çok sinir oluyordum tak çıkardan. Bu kadar teknolojiyi düşünen insanoğlu elbette buna da bir çare bulur :) Buna iktisadi yönden bakarsak ihtiyaç mıdır? Evet ihtiyaçtır. ( İhtiyaç: Karşılanmadığı zaman acı ve üzüntü, karşılandığı zaman zevk ve haz veren duyguya denir.) Temel ihtiyaç olmasada lüks ihtiyaç diyebiliriz :)Satışı sadece İstanbul'da yapılıyormuş.Yakında İzmir ve Ankara'da olcakmış. Satış yerleride burada. Fiyatı hakkında bir bilgim yok sitede bulamadım. Yılbaşı veya doğum günü için hoş, değişik bir hediye alternatifi olabilir. Aklınızda olsun.

Şimdilik hoşçakalın. Yüzünüzde gülümsemeniz, kalbinizde sevginiz eksik olmasın...

Hiç yorum yok: