30 Kasım 2007 Cuma

Kayseri Valisi Risotto Osman Güneş Örnek Alınası Bir Yatırımcı

Bir Kayserili olarak Nihat Canpolat Kayseri Valiliğinden ayrıldıktan sonra Kayseri yaklaşık 5 ay yeni valinin atanmasını bekledi ve sonunda Osman Güneş Kayseri Valiliğine atandı.Osman Güneş gerçekten uzun vadeli yatırıma önem veren birisi bakın bunu nerden anladım bildiğiniz üzere valiler sık sık mevki değiştirmekte kimileri merkeze alınmaktadır.

Osman Güneş seçim zamanı prosedürden dolayı Abdulkadir Aksu'nun bıraktığı İçişleri Bakanlığına getirilmiş ve bu kısa dönemde birçok olay yaşanmıştır.Bunlardan en önemlisi Risotto olayıdır çogunuz bunu bilir yemekte Risottoya alkol katıldıgını öğrenen Osman Güneş yemekte çılgına dönmüş ve birilerini fena halde azarlamıştır ayrıca Risottoya alkol katıldıgını da bilmemesi acayip yoksa biliyorda böyle bir tezgaha mı başvurdu bilemem ?

Bu olay basını epey meşgul etmişti.İşte seçimler oldu Beşir Atalay İçişleri Bakanı oldu ve Osman Güneş'te tekrar Kayseri Valiliğine geldi.Dönüşünde şöyle bir açıklamada bulundu bana Risotto yedirdiler küstüm geldim demişti.

Bu sabah haberleri okurken Osman Güneş'in İçişleri Müşteşarlığına getirildiğini öğrendim ve dedim ki işte örnek alınası adam dedim Osman Güneş.Risotto olayını yaşatırken gelecekte böyle bir atamayı planlamış valla helal olsun.

Son olarak Osman Güneş'e daha iyi bir yatırım fikrim var bu fikir onu İçişleri Bakanlığına kadar yükseltecektir.

Bu fikir ;Osman Güneş portakal yemesin! zira onun içindede alkol var.

Hiç yorum yok: