30 Ocak 2009 Cuma

BU MESAJLAR NERDEN GELİYOR???

Önceleri telefonlara bir mesaj gönderilirdi
Bu mesaj bilmem nerden geldi
Kim tarafından gönderildi
20 kişiye yolla
Yollamazsan en sevdiğin birini kaybedersin
Yollarsan bir dilek tut dileğin kabul olur
Falan filan…
Birde işi garantiye almak için altına da
Allah rızası için yolla demeyi de ihmal etmiyorlardı

Ben şahsen hiç denemedim
Belki bana yüzden fazla mesaj gelmiştir dene göreceksin falan diyen oluyor
Ama yinede denemek istemedim
Denememekteki amacım harcayacağım birkaç kontör değildi
Peki ya yollayacağım kişi bu şeye çok inanan biri ise…
Yollayamazsa
Beklide gerçekten en sevdiği birini kaybedeceğini düşünüyorsa…
Kimbilir belki de yollayacak kontörü de yoktur
O zaman o ne duruma düşer
Hepimiz biliyoruz ki bir insan bir şeye çok inanırsa muhakkak gerçekleşir
Ama bunun olması için kalkıp ta mesajı dağıtmak mı gerek
Biraz önce de söylediğim gibi ben hiç denemedim
Ama altında Allah rızası yazılı olanları görünce denemek istedim
Bu sefer de yollayacağım kişiyi zor durumda bırakırsam diye düşündüm
En iyisi sormak dedim ve bir değerli hocamıza sordum hocamız;
—“eğer bir şeyi Allah rızası için yapacaksan elbette ki o şey öncelikle Allah rızasını hak eden bir şey olmalıdır” dedi.

Şimdilerde ise bu işi daha ucuza getirmek için Msn üzerinden paylaşıyorlar Bu işin sonu nereye varır bilmiyorum. Siz değerli dostlarım boşuna vaktinizi harcayıp bana yollamayın ben bugüne kadar hiç yollamadım bundan sonra da yollamaya niyetim yok.

Hiç yorum yok: